صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسئله فلسطین و بحث دفاع از ملت مظلوم این کشور نباید فراموش شود

خطیب نماز جمعه بندر آستارا گفت: مسئله فلسطین و بحث دفاع از ملت مظلوم این کشور نباید فراموش شود. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ۷ آذر روز نیروی دریایی را گرامیداشت و با تبریک این روز به نیروهای زحمتکش این نیرو، اظهارکرد: نیروهای […]

کد خبر : 19041 | 1:30 ب.ظ | ۷ آذر , ۱۳۹۴

حافظ نیا

خطیب نماز جمعه بندر آستارا گفت: مسئله فلسطین و بحث دفاع از ملت مظلوم این کشور نباید فراموش شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ۷ آذر روز نیروی دریایی را گرامیداشت و با تبریک این روز به نیروهای زحمتکش این نیرو، اظهارکرد: نیروهای دریایی در راستای حراست از مرزهای دریایی کشورمان جانانه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی از جمله نیروهایی است که در حفظ امنیت ایران اسلامی نقش بسزایی دارد، افزود: زحمات این نیرو را ما در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از جنگ تحمیلی در حراست از مرزهای دریایی شاهد بوده ایم و پیشرفت های این نیرو در بعد نظامی باعث خوشحالی ملت شده و دل رهبر معظم انقلاب را شاد کرده است.

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین اشاره و تصریح کرد: این روز فرصت خوبی برای توجه کشورها به موضوع فلسطین است.

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همیشه بر این تاکید داشتند که فلسطین در اولویت مسائل دنیای اسلام است، اظهارکرد: نباید مسئله فلسطین و بحث دفاع از ملت مظلوم این کشور فراموش شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با وجود آوردن گروه‌های تکفیری، سلفی و داعش و به راه انداختن جنگ در عراق، سوریه و یمن سعی در فراموش شدن فلسطین دارند،تصریح کرد: جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و غزه، از کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان گرفته تا کشتار نوجوانان و جوانان را هرگز فراموش نمی‌کنیم و مکتب اسلام می‌گوید که فریادرس مظلومان باشیم.

امام جمعه بندر آستارا به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس اشاره و یاد و خاطره این شهید را گرامیداشت و افزود: آیت الله مدرس نماینده ای مقتدر و باهوش بود و قدرت تشخیص توطئه را داشت و معتقد به این بود که سیاست و دین در کنار هم معنا پیدا می‌کند.

حجت الاسلام حافظ نیا زهد و قناعت را  ویژگی‌های برجسته شهید آیت الله مدرس برشمرد و گفت: ویژگی‌های این شهید بزرگوار به عنوان نماینده مجلس الگویی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید یک نماینده با ویژگی‌های شهید آیت الله مدرس را روانه خانه ملت کنند،اظهارکرد: نماینده ای که وارد مجلس می‌شود اگر زهد و تقوا نداشته باشد به فکر  مستضعفان جامعه نمی‌افتد و کسی که شجاعت نداشته باشد نمی‌تواند از حق و حقوق ملت دفاع کند.

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه یک نماینده مجلس باید قدرت تشخیص فتنه را داشته باشد، اضافه کرد: عده‌ای از مجلسی‌ها در فتنه ۸۸ اصحاب فتنه را همراهی و یاری کردند، چراکه قدرت تشخیص نداشتند و این اتفاق‌ها نقشه‌ای برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با بصیرت و آگاهی ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی خنثی شد.

وی فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را تسلیت گفت و افزود: پیاده‌روی میلیونی عزاداران حسینی  به سوی کربلا جهت شرکت در اربعین حسینی یک پیام مهمی برای دشمنان اسلام و داعشی‌ها دارد و آن این است که زائران هیچ ترس و واهمه‌ای ندارند.

حجت الاسلام حافظ نیا به سو‌‌ء‌تدبیر مسئولان ذیربط در آسیب زدن به بیت‌المال و انهدام یک‌هزار و ۷۰۰ تن سیب زمینی به بهانه کنترل بازار اشاره کرد و گفت: مسئولین باید تدبیر کنند تا چنین اتفاقی نیافتد و از دولت تدبیر و امید که شعار تدبیر و امید را دارد، انتظار امید و تدبیر بیشتر از این را داریم./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد