صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امیدآفرینی، بستر اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر گیلان

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: امیدآفرینی بستر نمایش جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در گیلان است. سیاستگذاری هدفمند، برنامه‌ریزی دقیق و منظم و انجام هماهنگی اطمینان‌بخش برای اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به همراه سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و اولویت‌های متناظر با مقتضیات، شرایط و نیازهای […]

کد خبر : 19088 | 9:27 ق.ظ | ۱۴ آذر , ۱۳۹۴

فاطمه سادات ثابت ۱۳

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: امیدآفرینی بستر نمایش جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در گیلان است.

سیاستگذاری هدفمند، برنامه‌ریزی دقیق و منظم و انجام هماهنگی اطمینان‌بخش برای اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر به همراه سیاست‌ها، خط‌مشی‌ها و اولویت‌های متناظر با مقتضیات، شرایط و نیازهای اجتماعی که رویکرد و جهت برنامه‌ریزی را برای دستیابی و تدوین برنامه‌هایی هوشمندانه و هدفمند تعیین و مشخص می‌کند، مجموعه به‌هم پیوسته‌ای است که با فراهم کردن زمینه اثربخشی برنامه‌های مراسم عید انقلاب برگزاری با شکوه‌تر مراسم آگاهانه و روش‌مند را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قوت می‌بخشد.

تبدیل کردن سیاست‌ها به فعالیت‌ها و اقدام‌های موثر و تلاش در راستای اجرایی کردن رویکردها و سیاست‌ها در قالب برنامه‌های جذاب و اثربخش در ایام‌الله دهه فجر، دلسوزی، همت و توجه شایسته‌ای را می‌طلبد.

سهم و نقش دست‌اندرکاران برگزاری مراسم دهه فجر به‌ویژه کمیته‌های تخصصی به عنوان کانون‌های اصلی برنامه‌ریزی و میدان‌داران عملیاتی عرصه اجرا بسیار بیشتر و مهم‌تر است.

*بصیرت‌افزایی محور فرهنگی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به محورهای فرهنگی و تبلیغی دهه فجر سال ۹۴ اظهار کرد: برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با رویکرد بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی، همدلی و همزبانی، خودباوری و مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در حال تهیه و تدوین است.

فاطمه سادات ثابت، بر بازخوانی و تبیین آرمان‌های انقلاب و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال تأکید کرد و افزود: بصیرت‌افزایی در عرصه انقلاب اسلامی با تأکید بر اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تبیین جایگاه و نقش ولایت فقیه در برپایی، استمرار و پویایی حکومت اسلامی از برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سال جاری است، تصریح کرد: نمایان کردن نقش بصیرت، استقامت و حضور مردم در تداوم انقلاب اسلامی و پیشرفت در عرصه‌های مختلف در کمیته مذکور پیگیری می‌شود.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در گیلان خواستار تبیین هویت فرهنگی انقلاب اسلامی و ماهیت حکومت دینی در برنامه‌های دهه فجر امسال شد و بیان کرد: توصیف و تشریح ضرورت‌های حمایت از محرومان و مستضعفان در سایه حکومت اسلامی از برنامه‌های کمیته مذکور است.

ثابت، تبیین ابعاد شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» مناسب با اقتضائات روز و نیاز نسل جوان را از رویکردهای اطلاع‌رسانی در دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: معرفی شاخصه‌های روحیه انقلابی‌گری و تفاوت آن با افراط‌گرایی از رویکردهای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

وی با تأکید بر تبیین ویژگی‌های انقلاب اسلامی و وجه تمایز آن با دیگر انقلاب‌ها، خاطرنشان کرد: آگاهی‌افزایی درباره روش‌ها و سازوکارهای استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و تبیین و تشریح ضرورت حضور شکوهمند مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و معرفی معیارهای اصلح گزینی طبق مؤلفه‌های ارزشی و انقلابی از محورهای تبلیغی دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان است.

*امیدآفرینی بستر نمایش جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در گیلان

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان نمایش جلوه‌های کارآمدی نظام اسلامی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در راستای امیدآفرینی در برنامه‌ها را مهم دانست.

وی یادآور شد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان نماد تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان لحاظ شده‌است.

ثابت با اشاره به ترسیم روند رشد و توسعه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به دشمنی‌ها، توطئه‌ها و ایجاد موانع مانند جنگ و تحریم در برنامه‌های دهه فجر امسال، اظهار کرد: توصیف و اطلاع‌رسانی درباره سند چشم‌انداز و برنامه‌های تحول و توسعه همه‌جانبه کشور و تبیین ابعاد مختلف نهضت علمی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از رویکردهای تبلیغی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان است.

*دشمن‌شناسی با تبیین مؤلفه‌های جبهه حق و باطل تحقق پیدا می‌کند

وی عمق بخشیدن به درک و شناخت مردم در زمینه دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را از رویکردهای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان عنوان کرد و افزود: توصیف و تبیین مؤلفه‌های جبهه حق و باطل و ضرورت مقابله با جبهه باطل از منظر قرآن کریم و روایات تحقق پیدا می‌کند.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان خواستار توصیف و تشریح منظومه فکری و اندیشه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری در مورد شناخت دشمن و گونه‌های متفاوت استکبار و چگونگی رویایی با آن در برنامه‌های دهه فجر امسال شد.

وی بیان کرد: تبیین معیارها و ترفندهای دشمنی با اسلام، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و معرفی روش‌های شناسایی مصداق در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و … موثر است.

ثابت شناسایی و معرفی مجاری، کانون‌ها و بسترهای نفوذ، تاثیرگذاری و فتنه‌انگیزی دشمنان را مهم خواند و تصریح کرد: توصیف و تشریح ابزار و روش‌های موثر در ایمن‌سازی جامعه در مقابل هجمه‌ها و امواج نفوذ دشمنان حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت تبیین و آشکارسازی نقش مؤثر مقام معظم رهبری در آگاهی‌بخشی به مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، گفت: تبیین و برجسته‌سازی نقش رسانه‌ها در رویارویی با دشمنان در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان به تبیین کارکرد و تاثیر حضور و اقدام‌های بایسته مردم در مقابله با دشمنان در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: ارتقای آگاهی مردم درباره آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان به منظور افزایش توان و احساس مسئولیت عمومی و گسترش حوزه دیده‌بانی فرهنگی از برنامه‌های کمیته مذکور است.

*توصیف همدلی و همزبانی ملی به منظور تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی

ثابت، توصیف و تبیین ضرورت همدلی و هم‌زبانی ملی به منظور تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را تاثیرگذار خواند و یادآور شد: تبیین دیدگاه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری در راستای حفظ وحدت و یکپارچگی عمومی و شاخص‌های گفتاری و رفتاری آن از برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

وی با بیان اینکه تبیین نقش موثر مقام معظم رهبری در هدایت جامعه و تقویت وحدت و هویت ملی ضرورت است، اظهار کرد: تبیین و توصیف بایسته‌های ارتقای همدلی و همزبانی بین مسئولان نظام و همچنین مردم و مسئولان موثر است.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در گیلان تبیین و برجسته‌سازی بایسته‌های ارتقای همدلی و همزبانی جامعه از طرف رسانه‌های جمعی را امری مهم دانست و افزود: شناسایی موانع و چالش‌های رشد همدلی و هم‌زبانی جامعه در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و رفتاری به منظور کاهش آسیب‌ها تاثیرگذار است.

ثابت، نمایان‌سازی ابعاد و تاثیر همدلی، همزبانی، یکپارچگی و تعامل سازنده ارکان نظام در راستای استحکام و افزایش اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی را از رویکردهای تبلیغی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان برشمرد.

*خودباوری با تقویت اعتماد به‌نفس ملی در راستای شعار «ما می‌توانیم»

وی تقویت اعتماد به‌نفس ملی و اعتماد عمومی به توانمندی‌های داخلی در راستای شعار «ما می توانیم» را از رویکردها و محورهای فرهنگی ـ تبلیغی دهه فجر امسال دانست.

این مسئول تصریح کرد: تبیین تاثیر انقلاب اسلامی در تحولات منطقه‌ای و جهانی، تشریح دستاوردهای علمی و فن‌آورانه با اتکا به دانش بومی و تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجه شدن با تهدیدها از برنامه‌های کمیته مذکور است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر تبیین ابعاد دستاوردهای افتخارآمیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برنامه‌های این کمیته، گفت: تشریح توانمندی‌های ملی در عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و تهدیدها از جمله رویکردهای اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی است.

*مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی نیازمند تبیین ارزش‌های اسلامی در حوزه کار

ثابت به ضرورت تبیین و تشریح ابعاد اقتصاد مقاومتی در شکوفایی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: تشویق مردم به مشارکت، کار جمعی و حضور جهادگرانه در صحنه‌های اقتصاد کشور باید در برنامه‌های کمیته مذکور لحاظ شود.

وی تجلیل و تکریم از کارآفرینان و تقویت فرهنگ مصرف کالای داخلی و حمایت از تولیدات بومی با کیفیت را ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: تشویق مسئولان به اعمال مدیریت کیفیت جامع در ارائه خدمات و تولیدات و همچنین توصیف ارزش‌های اسلامی در حوزه کار، تلاش و آبادانی کشور در راستای اطلاع‌رسانی مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان بر توصیف ضرورت ارتقای کیفی محصولات و خدمات تأکید کرد و یادآور شد: تشریح ضرورت جلوگیری از ورود و مصرف کالای خارجی از دیگر رویکردها و محورهای فرهنگی ـ تبلیغی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در سال جاری است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد