صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتفاضه سوم در فلسطین رژیم صهیونیستی را مستاصل کرده است

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: آغاز انتفاضه سوم توسط فلسطینی ها موجب مستاصل شدن رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر شده است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: مردم فلسطین با دست خالی در برابر رژیم مسلح صهیونیستی ایستاده اند. […]

کد خبر : 19098 | 10:02 ق.ظ | ۱۴ آذر , ۱۳۹۴

کاظم حافظ نیا ۲۲

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: آغاز انتفاضه سوم توسط فلسطینی ها موجب مستاصل شدن رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگر شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: مردم فلسطین با دست خالی در برابر رژیم مسلح صهیونیستی ایستاده اند.
وی با اشاره به اینکه فلسطین همواره به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح بوده است ، اضافه کرد: کشتار بی رحمانه مردم فلسطین در برابر سکوت جامعه بین المللی انجام می شود و آمریکا به عنوان تامین کننده رژیم صهیونیستی در این میان نقش اصلی را ایفا می کند.
وی اضافه کرد: آنچه که باعث خوشحالی ما شده مقاومت و مشارکت مردم فلسطین در قالب انتفاضه سوم علیه رژیم صهیونیستی است.
وی همچنین به روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و افزود: امروز بیشترین جنایت از سوی مدعیان اصلی حقوق بشر در کشورهای اسلامی صورت می گیرد.
حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به جنایات و کشتارهای صورت گرفته در کشورهای یمن ، بحرین ، سوریه و فلسطین ، ادامه داد: آمریکا با حمایت از رژیم های آل سعود ، آل خلیفه و نیز با حمایت از تروریست ها به این اتفاق های تلخ دامن می زنند.
خطیب جمعه آستارا در ادامه با اشاره به شهادت تعدادی از مومنان جمهوری آذربایجان در حین اقامه نماز در مسجد محله نارداران باکو ، گفت: دولت جمهوری آذربایجان باید به این موضوع به صورت جدی رسیدگی کند.
وی افزود: مهمترین خواسته مردم آذربایجان و مسلمانان سایر کشورها شناسایی و مجازات عوامل این جنایت است.
امام جمعه آستارا با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو ، بیان کرد: بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری دانشجویان بایستی با داشتن شرح صدر سیاسی ، حفظ موضع انتقادی ، تبیین ایده اقتصاد مقاومتی با زبان علمی و دانشگاهی و داشتن نگاه کلان به اهداف انقلاب به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی کمک کنند.
حجت الاسلام حافظ نیا نگاه آمیخته به بصیرت دانشجویان را به منظور شناخت توطئه های دشمنان لازم برشمرد و افزود: دانشجویان انقلابی باید میدان دار مسائل مختلف در محیط های دانشگاهی باشند و نباید این افراد از صحنه کنار گذاشته شوند.
وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام (ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: به همین مناسبت در روز ۲۸ صفر آیین عزاداری خیابانی از روبه روی سپاه به سمت مسجد محمد رسول الله (ص) در شهرستان آستارا برگزار می شود.
وی در ادامه حضور ۲۶ میلیونی زائران اربعین حسینی (ع) را در فضای امن کربلا نشانه قدرت اسلام خواند و اظهار کرد: عشق به امام حسین (ع) منحصر به مذهب خاصی نیست و جهانیان حرارت این عشق را در پیاده روی اربعین به تماشا نشستند.
شهرستان ۸۶ هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان و در جوار مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد