صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایمان و پیروی از ولایت فقیه سلاح اصلی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: سلاح اصلی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، ایمان و پیروی از ولایت فقیه بود. به گزارش تسنیم، سردار سید ضیاء الدین حزنی در مراسم یادواره شهدای روستای مشکله از بخش مرکزی املش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان محلی با شکوه خاصی در مسجد امام […]

کد خبر : 19101 | 10:06 ق.ظ | ۱۴ آذر , ۱۳۹۴

سید ضیاءالدین حزنی

فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: سلاح اصلی رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، ایمان و پیروی از ولایت فقیه بود.

به گزارش تسنیم، سردار سید ضیاء الدین حزنی در مراسم یادواره شهدای روستای مشکله از بخش مرکزی املش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان محلی با شکوه خاصی در مسجد امام خمینی(ره) روستا برگزار شد، اظهار داشت: از همه کسانی‌که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و مطرح کردن وصیتنامه شهدا تلاش می‌کنند، به سهم خویش تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا و سایر محافل و مجالس در زمینه‌های مختلف، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار تأثیرگذار است و ملتی که از روحیه ایثار و شهادت طلبی برخوردار باشد، هرگز روی شکست را نخواهد دید و این در دوران دفاع مقدس ثابت شد.

فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاگفت: کشور ایران با همه کشورهای دنیا فرق می‌کند و تنها کشوری است که از همه اقشار جامعه حتی اقلیت‌های دینی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس شهید تقدیم کرده‌اند و این امر نادری است و در جایی سابقه ندارد.

سردار حزنی گفت: از بین همه جنگ‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده است، تنها دفاع مردم ایران در برابر ارتش رژیم بعث عراق، به دفاع مقدس نام‌گذاری شده است و با مطالعه تاریخ این کشور در سده‌های اخیر تنها جنگی بوده که حتی یک وجب از خاک ایران از دست نرفته است.

وی گفت: شهدای ما در دوران دفاع مقدس وضو می‌گرفتند و غسل شهادت می‌کردند و برای مبارزه با دشمن و ایثار و فداکاری از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و این شجاعت و شهامت جوانان ایرانی بود که ملت بزرگ ایران توانست در برابر نه تنها ارتش صدام، بلکه در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب بایستد و مقاومت و ایستادگی کند.

فرمانده قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: امروز ملت ایران به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان برومند خویش در دوران دفاع مقدس افتخار می‌کند و خود را مدیون شهدا و خانواده معزز شهدا و سایر ایثارگران می‌داند و حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس و پاسداری از آرمان‌های والای شهدا را وظیفه خویش می‌داند.

شهدای دوران دفاع مقدس نزدیکترین شهدا به شهدای کربلا هستند

حجت الاسلام احمد کیماسی در مراسم یادواره شهدای منطقه پائین زربیجار شهرستان املش که همزمان با اربعین حسینی در مسجد امام حسین(ع) این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: شهدای دوران دفاع مقدس نزدیک‌ترین شهدا به شهدای کربلا هستند و برای حفظ و بقای دین و به پیروی از رهبر و امام خویش به میدان جنگ شتافتند و جان خویش را دراین راه نثار کردند.

وی افزود: مردم کشورمان امروز با برگزاری و شرکت در مراسم یادواره شهدا ثابت کرده‌اند که همیشه یاد و خاطره ایثارگری شهدا را زنده نگه می‌دارند و آرمان‌های بلند شهدا و امام راحل را دنبال می‌کنند و خوب می‌دانند که این مسیر، از بهترین مسیرها برای رسیدن به مقصد عالی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مقداد رشت بیان کرد: از ویژگی‌های برجسته و بارز امام راحل و شهدای ما، همان معنویت و شجاعت همراه با دشمن‌شناسی است که امام راحل از آغاز نهضت تا لحظه رحلت توانست به بهترین وجه، ملت ایران و امت اسلام را رهبری و راهنمایی کند.

حجت الاسلام کیماسی تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) در مبارزه با دستگاه حکومت ضد دین یزید، برای نجات دین اسلام و اصلاح جامعه بود و در این راه بهترین عزیزان خویش را فدا کرد تا دین اسلام آسیب نبیند و جلوی انحرافات جامعه گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: گروه‌های تروریستی فعال در کشورهای اسلامی منطقه همان نوادگان ابوسفیان و هند جگرخوار صدر اسلام هستند که امروز با شعار اسلام تیشه به ریشه اسلام می‌زنند که البته مورد حمایت مستقیم و غیر مستقیم آمریکا و اسرائیل و بعضی از کشورهای اروپایی و منطقه قرار دارند و همین کشورها در تربیت و آموزش آنان نقش به‌سزایی داشته و دارند.

اتحاد و یکپارچگی مردم باعث پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود کشاورز نیز در مراسم یادواره شهدای دوران دفاع مقدس روستای جیرگوابر از بخش رانکوه شهرستان املش که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان محلی در مسجد جامع این روستا برگزار شد، اظهار داشت: شهدا نزد خدا مقام عالی و بالایی دارند و می‌توانند بسیاری از افراد را شفاعت کنند و از این لحاظ خوشا به‌حال پدران و مادران شهدا که آنان هم نزد خدا جایگاهی بسیار ارزشمند دارند.

وی گفت: سه عامل ایمان به خدا، رهبری امام راحل(ره) و اتحاد و یکپارچگی مردم باعث پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس شده و همین سه عامل باعث دوام و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی در این کشور است و اگر دچار دنیاطلبی و رفاه زدگی شویم محکوم به شکست خواهیم شد.

امام جمعه چابکسر بیان کرد: مردم ایران در دوران دفاع مقدس هم از جان و هم از مال خویش گذشتند تا هم از دین و انقلاب اسلامی صیانت کنند و هم از کشور عزیز ایران پاسداری کنند تا گزندی از سوی دشمن متوجه این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشود و در این راه مقاومت و ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کشاورز گفت: همه باید از دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیروی کنیم، همانگونه که شهدا در زمان خویش به امر رهبر خویش لبیک گفتند و اگر این گونه نباشد دچار یأس و خسران و شرمنده شهدا می‌شویم که این به صلاح ما نیست.

امام جمعه چابکسر تصریح کرد: امروز دشمن عرصه جنگ علیه ملت ایران را از عرصه سخت نظامی به عرصه نرم فرهنگی تغییر داده تا شاید با از بین بردن و یا تضعیف فرهنگ و اعتقادات و از هم پاشیدن خانواده‌ها و منحرف کردن جوانان ما بتواند بر ما پیروز شود و به اهداف پلید خویش برسد که همه ما باید برای مقابله با این جنگ دشمن هوشیار و آماده باشیم.

وی افزود: انجام اعمال عبادی و در صدر آن ادای فریضه نماز می‌تواند ما را در این مبارزه بسیار کمک کند و در این راستا باید هم فرامین الهی را رعایت کنیم و هم فرزندانمان را به شیوه درست تربیت کنیم و تلاش کنیم ایمان و معنویت را همراه با بصیرت در خویش افزایش دهیم و جامعه را در مسیر تحقق پیشرفت و موفقیت همراه با سعادت هدایت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کشاورز خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به لطف خدا و همت دانشمندان جوان و با ایمان این ملت بزرگ و قهرمان، به لحاظ توان نظامی و دفاعی به حدی رشد و پیشرفت کرده است که تا کنون فقط بخش کوچکی را به‌عنوان نمونه به نمایش گذاشته شده است و این مسیر و تلاش همچنان ادامه دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد