صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست مشترک کمیته ارتباطات و کمیته نهادها و سازمان های ستاد دهه فجر گیلان +تصاویر

نشست مشترک کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، ۱۷ آذر در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد. مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در این نشست با بیان محورهای برنامه‌ریزی این کمیته در دهه فجر امسال اظهار […]

کد خبر : 19123 | 2:21 ب.ظ | ۱۷ آذر , ۱۳۹۴

IMG_7820

نشست مشترک کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و کمیته نهادها و سازمان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، ۱۷ آذر در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان در این نشست با بیان محورهای برنامه‌ریزی این کمیته در دهه فجر امسال اظهار کرد: برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر امسال حول سه محور سیاستگذاری می‌شود.

فاطمه سادات‌ثابت با برشمردن محورهای کمیته مذکور اظهار کرد: امسال برنامه‌های دهه فجر در راستای امیدآفرینی برگزار می‌شود که با استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌های گیلان پویایی و نشاط به مردم جامعه انتقال می‌یابد به‌گونه‌ای که آن را حس کنند.

وی محور دوم برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان را انتخابات آینده دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد و گفت: برگزاری این انتخابات برای کشور سرنوشت‌ساز است بنابراین یک طرف نگاه برنامه‌ها به این سمت است.

مدیر دفتر خبرگزاری فارس در گیلان با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده، تصریح کرد: فضا باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات به عنوان یک رکن اصلی فراهم شود.

وی نقش رسانه‌ها در زمینه ایجاد حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت رسانه‌‌ای ما باید در زمینه سه رکن اصلی نظام یعنی اسلام، ولایت فقیه و مردم تقویت شود.

ثابت، محور سوم برنامه‌های کمیته مذکور را پرداختن به موضوع برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در اردیبهشت سال ۹۵ ذکر کرد.

وی یادآور شد: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان آماده فضاسازی برای توجه افکار عمومی و همراهی رسانه‌ها به کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان است.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با بیان اینکه توجه به شهدای سرافراز این استان از برنامه‌های مهم کمیته است، خاطرنشان کرد: این کمیته در راستای برگزاری باشکوه نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان آماده فضاسازی رسانه‌ای است.

یوسف گلشن مسئول کمیته سازمان‌ها و نهادهای ستاد دهه فجر گیلان نیز در نشست مذکور آمادگی خود و نهادها را برای همکاری با کمیته ارتباطات در راستای اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر این کمیته اعلام کرد.

هر کدام از اعضای دو کمیته مذکور به بیان پیشنهادها و دیدگاه‌های خود پرداختند و مصوباتی نیز به تصویب رسید.

IMG_7814 - Copy

IMG_7863

IMG_7851

IMG_7869

IMG_7888

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد