صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قدرت علمی ایران آمریکا را به هراس انداخته‌است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا از قدرت علمی ایران به هراس افتاده‌است. به گزارش فارس از آستانه‌اشرفیه، بیژن نوباوه، در یادواره شهدای منطقه حسین‌آباد این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید «گمان نکنید آنها که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند، بلکه زنده هستند و […]

کد خبر : 19150 | 3:12 ب.ظ | ۲۲ آذر , ۱۳۹۴

نوباوه50

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا از قدرت علمی ایران به هراس افتاده‌است.

به گزارش فارس از آستانه‌اشرفیه، بیژن نوباوه، در یادواره شهدای منطقه حسین‌آباد این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید «گمان نکنید آنها که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند، بلکه زنده هستند و نزد ما روزی می‌خورند».

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مزین به نام شهداست، افزود: تمام مردگان در عالم برزخ زنده هستند اما شهید با دیگران تفاوت دارد زیرا شهید زنده است و در امور دنیایی ما نقش دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر رزمندگان ما در مقابل تروریست‌ها برای حرم ائمه (ع) ایستادگی می‌کنند تردیدی نیست که شهدای ما در کنار آنها هستند.

وی با تصریح بر اینکه ملت ۸۰ میلیونی ایران مدیون شهدا است، گفت: سختی مرگ برای تمام افراد حتی انبیا وجود دارد اما برای شهدا وجود ندارد، چراکه شهید دارای مقام والایی است.

نوباوه برگزاری یادواره شهدا را مهم خواند و تصریح کرد: بزرگداشت شهدا برای ماست تا زنده بمانیم.

وی با اشاره به اینکه اگر از دین خارج شویم، بزرگ‌ترین خیانت را به شهدا می‌کنیم، گفت: بدون تردید امروز ایران اسلامی پس از یک‌هزار و ۴۰۰ سال بر تارک تاریخ می‌درخشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاستگاه داعش را بنی‌امیه عنوان کرد و افزود: کسانی که بر فرق امام علی (ع) ضربه وارد کردند پیشانی آنها از عبادت پینه بسته بود.

وی گفت: ابن ملجم مرادی دارای انحراف اعتقادی و سیاسی بود و امروز این انحراف در داعش وجود دارد.

نوباوه جمهوری اسلامی ایران را منادی دین در دنیا خواند و خاطرنشان کرد: اگر آمریکا می‌توانست، تردیدی نبود که بر ما رحم نمی‌کرد اما آمریکا می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی کند ضربه‌های سنگینی می‌خورد.

وی جنگ استکبار با ایران را جنگ غنی‌سازی اورانیوم دانست و تصریح کرد: ایران اکنون به جایی رسیده که بر لبه دانش دنیا حرکت می‌کند و آمریکا از این پیشرفت ایران به هراس افتاده‌است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آمریکا از قدرت علمی ایران وحشت دارد، متذکر شد: هشت سال رژیم بعثی عراق با همراهی ۹۶ کشور با ایران اسلامی جنگید و اکنون اثری از صدام باقی نمانده‌است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد آهنگ علمی ایران را کاهش دهد، ادامه داد: آینده موفقیت‌آمیز ایران خطری برای استکبار محسوب می‌شود.

نوباوه گفت: امروز تمام کشورهای قدرتمند در طرف دیگر ایران اسلامی ایستاده‌اند و در موضع هسته‌ای پنج عضو سازمان ملل که قدرت وتو دارند در مقابل قرار گرفته‌اند که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های بزرگ جهانی است.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ کانال رادیو و تلویزیون فارسی‌زبان ایجاد کردند که با انقلاب اسلامی مقابله کنند، اضافه کرد: تمام دنیا به این نتیجه رسیده که ایران اسلامی آینده جهان را تغییر می‌دهد و این قدرت به دلیل اقتدار نظامی نیست بلکه با اعتقاد دنیا را تسخیر کرده‌است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش‌های دنیا را برای تغییر ایدئولوژی اسلام عنوان کرد و یادآور شد: این مسئله هدف اصلی دشمن ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تمام فرقه‌های دینی در دنیا توسط انگلیسی ایجاد و مدیریت می‌شود، خاطرنشان کرد: داعش را برای جلوگیری از گرایش اسلامی ایجاد کرده‌اند.

نوباوه راه‌اندازی جنگ مذهب علیه مذهب را از اهداف دشمنان ذکر کرد و گفت: تنها هدف استکبار مقابله با ایران است.

وی با تصریح بر اینکه اگر تمام افراد به وظیفه خود عمل کنند کشور به اهداف اساسی می‌رسد، افزود: دشمن به دنبال تغییر کارکرد ارکان نظام است و حمایت از روحانیت در خون ملت ایران بوده و به روحانیت خیانت نمی‌کند.

*آمریکا به دنبال تغییر ماهیت انتخابات در ایران است / احترام به قانون شرط مهم ورود به انتخابات

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن نمی‌تواند مانع حضور مردم در انتخابات شود، خاطرنشان کرد: آمریکا دموکراسی می‌خواهد که نوکر آنها باشد و به همین دلیل نمی‌خواهد ما انتخابات برگزار کنیم و به دنبال تغییر ماهیت برگزاری انتخابات در ایران است.

وی گفت: هر کس با احترام به قانون اساسی و منافع ملی وارد عرصه انتخابات شود، این یک ارزش است.

نوباوه با اشاره به اینکه جریان‌ها باید برنامه خود را ارائه کنند، متذکر شد: هر گروه و فرد که برنامه بهتری داشته‌باشد مردم به آنها رأی می‌دهند.

وی ایران اسلامی را قوی‌تر از کشورهای غربی خواند و یادآور شد: دشمن می‌خواهد مردم را منزوی کند تا در انتخابات شرکت نکنند اما باید با قدرت در انتخابات حضور یابیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: باید بهترین‌ها را برای مجلس انتخاب کرد و تمام کسانی که می‌خواهند وارد مجلس شوند باید با نگاه به اسلام محمدی ورود کنند و نظارت در این زمینه مهم است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد