صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان +تصاویر

اولین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، یکشنبه ۲۲ آذر در سالن اجتماعات اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: دهه مبارک فجر، یکی از اعیاد بزرگ ایرانیان و مردمی ترین جشن جهان […]

کد خبر : 19154 | 5:16 ب.ظ | ۲۲ آذر , ۱۳۹۴

IMG_5142

اولین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان، یکشنبه ۲۲ آذر در سالن اجتماعات اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست با تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: دهه مبارک فجر، یکی از اعیاد بزرگ ایرانیان و مردمی ترین جشن جهان به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، شاکله انقلاب اسلامی ایران را مردمی دانست و افزود: مردم در پیروزی انقلاب و همچنین بقای آن نقش اساسی ایفا کرده اند بنابراین باید با برنامه ریزی در کمیته های ستاد دهه فجر زمینه های مردمی برگزار شدن مراسم سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فراهم گردد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولین از ابتدای پیروزی انقلاب همدل و همزبان بودند اظهار داشت: امروز نیز باید عزم خود را جزم کنیم تا بار دیگر همدلی و همزبانی نمود گذشته را پیدا کند ودر جامعه مشهود گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان سال جاری، تصریح نمود: باید از فرصت دهه مبارک فجر برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای به درستی استفاده نمود.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با بیان اینکه ممکن است برخی داوطلبان انتخابات قصد بهره برداری از برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر برای مقاصد شخصی خود داشته باشند، تاکید نمود: باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم گروه های سیاسی و کاندیداها از برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سوء استفاده نمایند.

وی کمیته روستایی و عشایری را از کمیته های موفق و برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان دانست و گفت: امیدوارم در سال جاری نیز این کمیته با درایت حجت الاسلام والمسلمین جهانی و اهتمام ویژه اعضای کمیته همچون گذشته بدرخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برنامه های کمیته ها باید بر اساس جدول نامگذاری ایام الله دهه فجر طراحی و اجرا گردد، افزود: تلاش شود در این ایام با ارائه خدمات ویژه کام مردم شیرین گردد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان را در گرو فعالیت همه جانبه همه کمیته ها دانست و تصریح نمود: مسئولین کمیته ها باید عزم خود را جزم کنند تا با طراحی و اجرای برنامه های جامع، کیفی و نوآورانه دین خود را به حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و مردم همیشه در صحنه گیلان ادا نمایند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: کمیته روستایی و عشایری استان به همت همه اعضاء فعالیت چشمگیری در سال های گذشته داشته است که این کار باید در سال جاری نیز ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر جهانی با اشاره به نقش مهم روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: روستائیان و عشایر همواره در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی همچون پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حضور مؤثر و نقش غیرقابل انکاری داشته اند.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه باید زمینه های به نمایش گذاشتن ایثار و فداکاری روستائیان و عشایر را برای نسل جوان فراهم آورد، اظهار داشت: اعضای این کمیته با ورود دلسوزانه و تلاش خالصانه خود بکوشند تا دستاوردهای سی و شش ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستاها، برای جامعه تبیین گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در روستاها، برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن روستائیان، برگزاری جشنواره شعر و موسیقی روستایی و عشایری، برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان روستایی، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فعالان عرصه نماز و برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت وصیت نامه حضرت امام (ره) را از برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اعلام کرد.

IMG_5167

IMG_5158

IMG_5138

IMG_5157

IMG_5174

IMG_5179

IMG_5178






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد