صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری همایش واکاوی حماسه یوم الله ۹ دی با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور

مسئول بسیج کارکنان دولت گیلان از برگزاری مراسم واکاوی و پیامدهای رخداد تاریخی ۹ دی با حضور رئیس دیوان عدالت اداری در رشت خبر داد. حسن حبیبی در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی استان گیلان، با اشاره به دستاورد حضور مردم در ۸ و ۹ دی اظهار کرد: طرفداری مردم از نظام […]

کد خبر : 19252 | 1:50 ب.ظ | ۲۹ آذر , ۱۳۹۴

IMG_5250

مسئول بسیج کارکنان دولت گیلان از برگزاری مراسم واکاوی و پیامدهای رخداد تاریخی ۹ دی با حضور رئیس دیوان عدالت اداری در رشت خبر داد.

حسن حبیبی در دومین نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی استان گیلان، با اشاره به دستاورد حضور مردم در ۸ و ۹ دی اظهار کرد: طرفداری مردم از نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه و رهبری یکی از دستاوردهای مهم حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۸ و ۹ دی ماه بود.

مسئول بسیج کارکنان دولت گیلان با بیان اینکه دشمنان هرگز تصور نکنند مردم از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دلسرد شده‌اند، افزود: مردم آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان ایستاده و فداکاری کنند.

این استاد دانشگاه از دیگر دستاوردهای مهم حماسه ۹ دی ماه را پشتوانه‌سازی محکم و استوار این حضور حماسی مردم برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرضه بین‌الملل عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه با حرکتی غیرمتعارف، برنامه‌ریزی نشده، خودجوش و عاشورایی برخاسته از تعهد دینی و مکتبی و با بصیرت برای حمایت از رهبری و ولایت فقیه به میدان آمدند.

به گفته حبیبی، حضور حماسه‌ای مردم در ۹ دی نمایش خشم و نفرت و انزجار نسبت به فتنه‌گران و کسانی که زمینه‌ساز توطئه دشمنان این سرزمین و اعلام وفاداری از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم واکاوی و پیامدهای این رخداد تاریخی در تاریخ ۹ دی ماه ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت با حضور ‌حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عدالت اداری و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود./ فارس

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد