صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







حاصل خون شیخ نمر منجر به مجاهدت اسلامی در خاورمیانه می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: حاصل خون شیخ نمر منجر به مجاهدت اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد شد. عباس بایرامی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به خبر اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، اظهار کرد: شهادت شیخ نمر از نشانه های سقوط آل سعود است. وی با بیان اینکه شیخ نمر […]

کد خبر : 19523 | 8:26 ق.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۴

شیخ النمر ۰۱۶

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: حاصل خون شیخ نمر منجر به مجاهدت اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد شد.

عباس بایرامی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به خبر اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، اظهار کرد: شهادت شیخ نمر از نشانه های سقوط آل سعود است.

وی با بیان اینکه شیخ نمر به دست بدترین انسان های روی زمین مزد مجاهدت خود را با شهادت گرفت تصریح کرد: رژیم آل سعود بدانند که خون به ناحق ریخته‌ی این روحانی شهید، خواب راحت را از آنان سلب نموده و جهان اسلام را بیدار خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه براساس آموزه های قرآنی هیچ گاه خون مظلوم پایمال نمی شود گفت:دولت آل سعود بداند که اثرات اعدام این خون دامنش را خواهد گرفت.

بایرامی با بیان اینکه مجاهدینی چون شیخ نمر روح اسلام واقعی را در عربستان زنده کرد،اضافه کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی خون های بسیاری ریخته شد که حاصل آن اسلام ناب محمدی (ص) را پی  ریزی کرد. اما در عربستان که مهد اسلام است یک اسلام جعلی همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و خون نمر موجب خواهد شد تا جنبش های اسلامی در تمام کشورها بیدار شود.

وی با بیان اینکه رژیم آل سعود با اعدام آیت الله نمر راه سقوط خود را هموار کرد خاطرنشان کرد: دولت آل سعود با اعدام شیخ نمر پایه های حکومت دولت آل سعود به لزره درآمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد:حاصل خون شیخ نمر منجر به مجاهدت اسلامی در خاورمیانه و شمال آفریقا خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد