صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت شهادت مظلومانه آیت الله النمر

شهادت مظلومانه آیت الله «شیخ محمدباقر النمر» توسط رژیم آل سعود برگ دیگری از قساوت و بی‌تدبیری حاکمان عجول و جنگ طلب عربستان است. رژیم آل سعود در ادامه تنش افزایی خود در منطقه، این بار دستان ناپاک خویش را به خون یکی از فرزندان پاک پیامبر اسلام(ص) آلود تا نشان دهد خوش رقصی‌هایش برای […]

کد خبر : 19529 | 12:50 ب.ظ | ۱۳ دی , ۱۳۹۴

شورا ۹۶

شهادت مظلومانه آیت الله «شیخ محمدباقر النمر» توسط رژیم آل سعود برگ دیگری از قساوت و بی‌تدبیری حاکمان عجول و جنگ طلب عربستان است. رژیم آل سعود در ادامه تنش افزایی خود در منطقه، این بار دستان ناپاک خویش را به خون یکی از فرزندان پاک پیامبر اسلام(ص) آلود تا نشان دهد خوش رقصی‌هایش برای حفظ امنیت رژیم غاصب قدس همچنان ادامه دارد. جنگ افروزی حاکمان آل سعود در یمن و جنگ نیابتی آنان در عراق و سوریه صفحات تاریکی از تاریخ این کشور را رقم زده است. اینک با به شهادت رساندن شیخ محمدباقر النمر، رژیم فریب خورده عربستان نشان داد که به هیچیک از اصول اخلاقی و اسلامی پایبند نیست و برای استحکام پایه‌های حکومت لرزان خود به دنبال کشتن انسان های بی گناه است. حاکمان این رژیم صهیونیستی عربی از این نکته غافلند که با شهادت این سلالۀ پاک پیامبر(ص) بغض‌های فروخفته مسلمانان جهان بدل به آتشی خواهد شد و دامان آنان را فرا خواهد گرفت. یک بار دیگر آل سعود با این جنایت ثابت کرد که در عصر مدنیت، علیرغم شعارهای ظاهرفریب به هیچ وجه پایبند به عرف دیپلماتیک و نصایح سازمان‌های بین‌المللی نیست. شهادت شیخ محمدباقر النمر نشان داد که آل سعود مانند غریقی است که برای حفظ حکومت خود به هر روشی متوسل می‌شود تا چند صباحی بتواند بیشتر حکمرانی نماید. آیت الله شیخ محمدباقر النمر روحانی مسلمان و شیعۀ منطقه قطیف عربستان چیزی جز حفظ حرمت شیعیان نمی‌خواست؛ او نه اقدام مسلحانه علیه آل سعود انجام داد و نه اقدامی تروریستی در کارنامه خویش داشت. او می کوشید تا نام و یاد اهلبیت علیهم السلام در سرزمین محل ولادتشان مهجور نباشد. یک بار دیگر فرزندان هند جگرخواره و مفلوک اباسفیان تلاش می‌کنند با ثروت سرشاری که از قِبَلِ برگزاری مراسم حج و فروش ذخائر سرشار نفتی، سنت رسول خدا را به نابودی بکشانند تا هیچ اثری از حقیقت نام رسول اکرم(ص) باقی نماند. شهادت مظلومانه آیت الله شیخ محمدباقر النمر مصیبتی جانکاه برای عالم اسلام است، ثلمه‌ای جبران ناپذیر که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با عرض تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله «شیخ نمر باقر النمر» روحانی سرشناس کشور عربستان بدست رژیم آل سعود، خواستار محکومیت این اقدام شنیع حکومت جبار سعودی از سوی مجامع جهانی و سازمان‌های بین‌المللی است. بی‌شک شهادت «شیخ محمدباقر النمر» زلزله‌ای عظیم بر پایه‌های کاخ متزلزل حکومت آل سعود خواهد بود که ان‌شاء‌الله با قیام ملت مظلوم عربستان شاهد سرنگونی عاملان وحشت و صادرکنندگان تروریسم به جهان، حکام سرسپرده آل سعود خواهیم بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد