صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تجمع‌ اعتراض‌آمیز طلاب بسیجی رشت برگزار می شود

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب بسیجی نسبت به اعدام آیت‌الله النمر توسط رژیم سفاک عربستان در مسجد کاسه‌فروشان رشت برگزار می شود. نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعدام آیت‌الله النمر توسط رژیم سفاک آل‌سعود اظهار کرد: رژیم آل‌سعود با جنایت خود در عصر مدنیت با توجه به شعارهای ظاهر فریب به هیچ عنوان […]

کد خبر : 19539 | 8:11 ق.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۴

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب بسیجی نسبت به اعدام آیت‌الله النمر توسط رژیم سفاک عربستان در مسجد کاسه‌فروشان رشت برگزار می شود.

نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعدام آیت‌الله النمر توسط رژیم سفاک آل‌سعود اظهار کرد: رژیم آل‌سعود با جنایت خود در عصر مدنیت با توجه به شعارهای ظاهر فریب به هیچ عنوان پایبند به عرف دیپلماتیک و نصیحت سازمان‌های بین‌المللی نیست.

وی ادامه داد: شهادت آیت‌الله النمر نشان داد آل‌سعود مانند غریقی است که برای حفظ حکومت خود به هر روشی متوسل می‌شود تا بتواند مدتی بیشتر حکمرانی کند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان از گردهمایی طلاب بسیجی و بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت در محکومیت آیت‌الله النمر در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: ساعت ۹٫۳۰ صبح دوشنبه هفته جاری تجمع مذکور در مسجد کاسه‌فروشان رشت برگزار می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه آیت‌الله النمر روحانی مسلمان و شیعه منطقه قطیف عربستان خواستار حفظ حرمت شیعیان بود، تصریح کرد: آیت‌الله النمر تلاش کرد تا نام و یاد اهل بیت (ع) در سرزمین محل ولادت آن بزرگواران مهجور نباشد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد