صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







تجمع اعتراض‌آمیز مردمی در شهر رشت برگزار می شود

تجمع اعتراض‌آمیز مردمی نسبت به اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر توسط وهابیون آ‌ل‌سعود در رشت برگزار می شود. حسن کربلایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر باقر النمر توسط رژیم آل‌سعود اظهار کرد: شهادت آیت‌الله النمر برگ دیگری از قساوت و بی‌تدبیری حاکمان عجول و جنگ‌طلب حاکمان جنایتکار عربستان است. […]

کد خبر : 19541 | 8:15 ق.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۴

تجمع اعتراض‌آمیز مردمی نسبت به اعدام آیت‌الله نمر باقر النمر توسط وهابیون آ‌ل‌سعود در رشت برگزار می شود.

حسن کربلایی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر باقر النمر توسط رژیم آل‌سعود اظهار کرد: شهادت آیت‌الله النمر برگ دیگری از قساوت و بی‌تدبیری حاکمان عجول و جنگ‌طلب حاکمان جنایتکار عربستان است.

وی از تجمع اعتراض‌آمیز مردمی نسبت به اعدام آیت‌الله شهید نمر باقرالنمر در رشت خبر داد و افزود: دوشنبه هفته جاری ساعت ۱۵ عصر تجمع مذکور در صحن مطهر خواهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه رژیم جنایتکار آل‌سعود در ادامه تنش‌افزایی خود در منطقه دستان ناپاک خود را به خون یکی از فرزندان پاک پیامبر اسلام (ص) آلوده کرده‌است، تصریح کرد: رژیم سفاک آل‌سعود نشان داد خوش‌رقصی‌ها برای حفظ امنیت رژیم غاصب قدس همچنان ادامه دارد.

کربلایی به جنگ‌افروزی حاکمان آل‌سعود در یمن و جنگ نیابتی این رژیم در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: جنگ‌افروزی رژیم جنایتکار آل‌سعود صفحه تاریکی از تاریخ این کشور را رقم زده‌است.

وی متذکر شد: رژیم فریب‌خورده عربستان با شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر نشان داد به هیچکدام از اصول اخلاقی و اسلامی پایبند نبوده و برای استحکام پایه‌های حکومت لرزان خود به‌دنبال کشتار انسان‌های بی‌گناه است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد