صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







دیدار کاروان خبری فجر گیلان با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا

دومین کاروان فجر خبری گیلان با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا دیدار کردند. به گزارش فارس، کاروان خبری فجر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با حضور جمعی از خبرنگاران، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید گیلان، مدیرعامل خانه مطبوعات این استان و… با خانواده شهید مدافع حرم سجاد […]

کد خبر : 19548 | 8:59 ق.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۴

IMG_20160103_134014

دومین کاروان فجر خبری گیلان با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا دیدار کردند.

به گزارش فارس، کاروان خبری فجر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با حضور جمعی از خبرنگاران، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید گیلان، مدیرعامل خانه مطبوعات این استان و… با خانواده شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا دیدار کردند.

دست‌نوشته شهید سجاد طاهرنیا: صدای گریه کودکان شیعیان سوریه را می‌شنوم

پدر شهید سجاد طاهرنیا در دیدار مذکور به فرازهایی از نوشته‌های این شهید اشاره کرد و گفت: از شهید طاهرنیا چهار صفحه دست‌نوشته به غیر از وصیتنامه‌اش به ما رسیده که در هر چهار صفحه به نام رهبری و پیروی از ولایت تأکید شده‌است.

وی افزود: شهید سجاد در بخشی از دست‌نوشته‌هایش آورده «صدای گریه کودکان شیعیان سوریه را می‌شنوم» و به فاطمه دختر کوچکش وصیت کرد در رعایت حجاب نمونه باشد.

پدر شهید طاهرنیا در ادامه اظهار کرد: امروز بحث حمایت از انقلاب اسلامی از مرزها فراتر رفته و فرزندان ما با این نگاه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی به جبهه می‌روند.

وی با بیان اینکه شهید سجاد در وصیتنامه خود خطاب به دختر و پسر نادیده‌اش خواست تا حامی ولایت و نظام و مادرشان باشند.

طاهرنیا، با اشاره به اینکه در روز حرکت سجاد را به خاطر داشتن فرزند تو‌راهی از هواپیمای اعزام‌شوندگان به سوریه پیاده کردند، تصریح کرد: سجاد گفت مشکلی نیست و با همسرش اتمام‌حجت کرده که مراقب فرزندانشان باشد و اگر پس از تولد فرزندش اعزام شود ممکن است حب فرزند مانع رفتنش شود.

پدر شهید سجاد در حالی که بغض راه گلویش را بسته بود، گفت: سجاد در وصیتنامه خود نوشته که «صدای گریه کودکان شیعیان سوری را می‌شنوم» و این امر او را برای رفتن مصمم می‌کند.

سجاد عاشق و مطیع رهبرش بود / نصب تندیس شهید طاهرنیا در قم

همسر شهید طاهرنیا نیز در دیدار مذکور با بیان اینکه سجاد عاشق رهبرش و مطیع ولی امر مسلمین بود، اظهار کرد: همه باید برای حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و شهدا حامی نظام باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز با موافقت پدر شهید طاهر‌نیا، از احداث یادمان این شهید در قم خبر داد و گفت: احداث یادمان شهید سجاد طاهرنیا در قم را در دستور کار خود قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم یادمان این شهید در محل اصلی زندگی‌اش در قم نصب شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به پیوند قلم و شهادت، تصریح کرد: شهیدان با نثار جان خود راهی را معنا‌دار می‌کنند و اصحاب قلم با قلم خود موجب پویایی و ماندگاری آن راه می‌شوند.

فیروز فاضلی با بیان اینکه راهی را که شهید با نثار جان خود روشن می‌کند نوری است که موجب شناخت راه از بی‌راهه می‌شود، خاطرنشان کرد: از خداوند می‌خواهیم‌ نور را بر دل ما بتاباند تا راه را از بی‌راهه بشناسیم.

IMG_20160103_133937

IMG_20160103_133943

IMG_20160103_133934






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد