صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار کاروان خبری فجر گیلان با خانواده شهید امین‌الله اصغری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: خانواده شهدا فرهنگ‌ساز هستند و اصحاب رسانه باید از این ظرفیت برای تبیین فرهنگ شهیدان در جامعه بهره گیرند. به گزارش فارس، کاروان خبری فجر گیلان در دومین حرکت خود با خانواده شهید امین‌الله اصغری شهید دوران دفاع مقدس دیدار کرد. فیروز فاضلی در جریان دیدار کاروان خبری […]

کد خبر : 19560 | 9:04 ق.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۴

IMG_20160103_133844

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: خانواده شهدا فرهنگ‌ساز هستند و اصحاب رسانه باید از این ظرفیت برای تبیین فرهنگ شهیدان در جامعه بهره گیرند.

به گزارش فارس، کاروان خبری فجر گیلان در دومین حرکت خود با خانواده شهید امین‌الله اصغری شهید دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

فیروز فاضلی در جریان دیدار کاروان خبری فجر گیلان با خانواده شهید امین‌الله اصغری اظهار کرد: حرکت کاروان خبری فجر انقلاب اسلامی گیلان با دیدار با آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در استان آغاز شده‌است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان را تجدید بیعت اصحاب رسانه استان با ولایت عنوان کرد و افزود: دومین حرکت کاروان خبری فجر گیلان دیدار با خانواده معظم شهدا است و ولایت را با شهادت پیوند زدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر بهره‌گیری از انفاس قدسی خانواده معظم شهدا، بیان کرد: اصحاب رسانه تداوم‌بخش پیام شهدا هستند.

فاضلی خبرنگاران را اهل قلم توصیف کرد و یادآور شد: خانواده شهدا فرهنگ‌ساز هستند و اصحاب رسانه باید از این ظرفیت برای تبیین فرهنگ شهیدان در جامعه بهره گیرند.

* خانواده شهدا سبب افتخار جامعه هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در دیدار مذکور خانواده معظم شهدا را سبب افتخار جامعه توصیف کرد و گفت: جمال شهدا آن‌قدر نورانی است که جامعه با انوار شهیدان روشن شده و به مسیر صحیح هدایت می‌شود.

ابراهیم طاهرنژاد به دیدار کاروان خبری فجر گیلان با خانواده معظم شهدا اشاره کرد و یادآور شد: اصحاب رسانه از فرماندهان جنگ نرم هستند و حضور خبرنگاران در منزل شهدا برای تجدید میثاق با آرمان شهیدان است.

*تبعیت از ولایت برجستگی شهید امین‌الله اصغری

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز در دیدار کاروان خبری فجر استان با خانواده شهید امین‌الله اصغری اظهار کرد: شهید اصغری از پیشکسوتان ایثار و شهادت در شهر رشت است.

حسین داداشی تبعیت از ولایت را از برجستگی‌های شهید اصغری عنوان کرد و افزود: دیدار اصحاب رسانه با خانواده معظم شهدا طلیعه خوبی در ترویج فرهنگ ولایتمداری، ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با تأکید بر انتقال فرهنگ شهدا به نسل امروز، بیان کرد: زمینه‌سازی برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان از برنامه‌های کاروان خبری فجر در استان است.

* ترس از خدا انسان را گرفتار شیاطین نمی‌کند

پدر شهید امین‌الله اصغری در دیدار کاروان خبری فجر گیلان به نشانه‌های مؤمن اشاره کرد و گفت: ترس از خدا و تقوای الهی از نشانه‌های مؤمن است.

علی‌اکبر اصغری با بیان اینکه ترس از خدا انسان را گرفتار شیاطین نمی‌کند، تصریح کرد: امید به رحمت خدا دومین نشانه مؤمن است ضمن اینکه از خداوند باید طلب رحمت و مغفرت داشته‌باشیم.

وی ولایتمداری را سومین نشانه مؤمن خواند و بیان کرد: ولایت معصومین (ع) و فقیه را نباید فراموش کنیم زیرا ولایت فقیه در راس امور است و انسان‌ها باید این سه اصل را در زندگی خود در نظر بگیرند.

* هدیه سیب در عالم رؤیا به شهید اصغری

مادر شهید اصغری نیز در دیدار با کاروان خبری فجر گیلان با اشاره به اینکه یک آقای بزرگوار در خواب سیبی به فرزندم هدیه داد اظهار کرد: امین‌الله فردای آن شب به شهادت رسید.

وی به نحوه شهادت فرزندش اشاره کرد و افزود: در شب عملیات چهار نفر را در خواب دیدم که دو نفر سیب را از سینی یک آقای بزرگوار برداشتند و فردای آن روز به شهادت رسیدند و دو نفر دیگر به اسارت در آمدند.

مادر شهید اصغری با بیان اینکه شهدا برگزیده می‌شوند، تصریح کرد: احترام به پدر و مادر از ویژ‌گی‌های شهید اصغری بود.

 IMG_20160103_133832

IMG_20160103_133839

IMG_20160103_133808 - Copy

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد