صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع اعتراض‌آمیز روحانیون و طلاب گیلان در مسجد کاسه‌فروشان رشت +تصاویر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: گروه تکفیری داعش بر پایه تفکر پوچ و باطل وهابیت ایجاد شده‌است. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ولی عادلی پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب بسیجی گیلان در مسجد کاسه‌فروشان شهر رشت با تسلیت شهادت عالم وارسته و مجاهد نستوه آیت‌الله باقرالنمر به تمام ملت‌های آزادی‌خواه به‌ویژه […]

کد خبر : 19562 | 5:19 ب.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۴

۰sfc9z3i

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: گروه تکفیری داعش بر پایه تفکر پوچ و باطل وهابیت ایجاد شده‌است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ولی عادلی پیش از ظهر امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب بسیجی گیلان در مسجد کاسه‌فروشان شهر رشت با تسلیت شهادت عالم وارسته و مجاهد نستوه آیت‌الله باقرالنمر به تمام ملت‌های آزادی‌خواه به‌ویژه شیعیان عالم و عربستان اظهار کرد: اعتراض شدید خود نسبت به جنایت آل‌سعود را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: آیت‌الله باقرالنمر درس ایستادگی در مقابل حکومت وهابی آل‌سعود را در مکتب اهل بیت (ع) و امام صادق (ع) آموخت و این عالم بزرگوار آگاه به مسائل روز و زمان بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، علم را مسیر شناخت خدا و شریعت عنوان کرد و افزود: آیت‌الله شهید باقرالنمر علوم دینی را در ایران آموخت و پس از آن در عربستان مرکز مذهبی امام قائم (عج) را راه‌اندازی کرد.

عادلی با بیان اینکه آیت‌الله شهید باقرالنمر انسانی بسیار بلندمنش بود، تصریح کرد: آیت‌الله شهید باقرالنمر در حفظ شعائر دینی بسیار دقیق بود و از حوادث جاری منطقه آگاهی داشت.

وی رصد حوادث منطقه در کنار علم را از ویژگی انسان‌های آگاه خواند و بیان کرد: انسان‌هایی می‌توانند رهبری یک ملت و امت را به عهده گیرند که دارای تحلیل دقیق در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به اینکه آیت‌الله شهید باقرالنمر تمام توفیق خود را به برکت ارتباط با قرآن و اهل بیت (ع) کسب کرد، خاطرنشان کرد: سال ۲۰۰۶ میلادی آیت‌الله شهید باقرالنمر برای نخستین بار در عربستان دستگیر شد و حکومت وهابی آل‌سعود این عالم بزرگوار را پس از بازگشت از بحرین زندانی کرد.

عادلی، حکومت وهابیت را ساخته دست دشمنان اسلام ذکر کرد و گفت: انگلستان به منظور ایجاد تفرقه بین مسلمانان وهابیت را ایجاد کرده‌است.

وی یادآور شد: قرن ۱۴ وهابیت به عنوان محصول سیاسی از قلب اروپا به دنیای اسلام صادر شد و مدت ۳۰۰ سال است که مسلمانان به خاطر این فرقه ضاله خسارت پرداخت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه گروه تکفیری داعش بر پایه تفکر پوچ و باطل وهابیت ایجاد شده‌است، اظهار کرد: وهابیون حتی خانه کعبه را قبول ندارند و در حج امسال بیش از هفت هزار نفر جان‌ باختند.

عادلی اضافه کرد: امروز دنیای اسلام دچار فتنه بزرگ وهابیت شده و کشتار، قتل و غارت بین مسلمانان به‌وجود آمده‌است.

وی نگاه آیت‌الله شهید باقرالنمر به آل‌سعود را منحصر به‌فرد خواند و بیان کرد: آیت‌الله شهید باقرالنمر به این نتیجه رسید برای احیای عدالت راهی جز مقابله با طاغوت و ستمگران وجود ندارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به عقب‌ماندگی فرهنگی و اجتماعی کشور عربستان، تصریح کرد: کشور عربستان قانون اساسی و مجلس شورای اسلامی ندارد و تاکنون هیچ انتخاباتی در این کشور برگزار نشده‌است.

عادلی در پایان متذکر شد: تفکر پوچ وهابیت هیچ کمکی به دنیای اسلام نمی‌کند و ابزار دست استکبار جهانی شده‌است.

به گزارش فارس، روحانیون و طلاب بسیجی حوزه‌های علمیه شهر رشت با تجمع و سر دادن شعار جنایت آل‌سعود مبنی بر اعدام آیت‌الله شهید باقرالنمر را محکوم کردند.

r1dwxlmv

xtqcnsgs

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد