صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان فرصتی برای اعتلای فرهنگ شهدا است

استاندار گیلان گفت: برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان فرصتی برای اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ارزش‌های فرهنگی شهداست. به گزارش فارس، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با تسلیت اعدام آیت‌الله شهید باقر النمر اظهار کرد: آل‌سعود با اقدام مذکور رسوایی تاریخی برای حکومت آن کشور […]

کد خبر : 19599 | 10:56 ق.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۴

نجفی17

استاندار گیلان گفت: برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان فرصتی برای اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ارزش‌های فرهنگی شهداست.

به گزارش فارس، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان با تسلیت اعدام آیت‌الله شهید باقر النمر اظهار کرد: آل‌سعود با اقدام مذکور رسوایی تاریخی برای حکومت آن کشور رقم زده‌است.

وی به تلاش خاندان آل‌سعود در به انحراف کشاندن اعدام آیت‌الله شهید باقرالنمر اشاره کرد و افزود: آل‌سعود با نیت شوم به اختلاف بین مذاهب دامن می‌زند اما رسوایی خون آیت‌الله شهید باقرالنمر و شهدای یمن دامن‌گیر این حکومت می‌شود.

نجفی با قدردانی از تلاش آنها که با عشق در استمرار راه شهدا تلاش می‌کنند، تصریح کرد: مسئولان کمیته‌های نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان تلاش ویژه، بزرگ و سترگی را آغاز کردند.

این مسئول، برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را از یادمان‌های به‌یاد ماندنی در اردیبهشت ماه سال ۹۵ خواند و بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از تمام امکانات خود برای برگزاری کنگره مذکور استفاده کنند.

استاندار گیلان به دیدار مستمر مقام معظم رهبری با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: رفتار مذکور باید سرلوحه کار مسئولان باشد و با این نگاه وظیفه مسئولان سنگین‌تر می‌شود.

نجفی با تاکید براینکه تامین اعتبارات برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان وظیفه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان را سنگین‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: اعتبارات کنگره مذکور باید در بودجه سال آینده لحاظ شود.

وی برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان را از بهترین و زیباترین کنگره‌ها در استان توصیف کرد و یادآور شد: کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان فرصتی برای اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ارزش‌های شهدا است.

*سال سختی از نظر اعتباری داریم

استاندار گیلان با اشاره به اعتبارات ۱۱ میلیارد تومانی بخش فرهنگی استان در سال‌های گذشته، اظهار کرد: در مدت دو سال گذشته استانداری در بخش فرهنگی ریالی اعتبارات نداشته و امسال سال سختی از نظر اعتباری داریم.

نجفی به ساماندهی گلزار شهدا با عزم ملی و علاقمندی خانواده شهدا در استان اشاره کرد و افزود: دولت در ساماندهی گلزار شهدای رشت اهتمام ویژه‌ای داشته‌است.

وی با بیان اینکه کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در بخش نمایشگاهی می‌تواند الگوی جدیدی در کشور ارائه کند، تصریح کرد: از فرصت مصلای رشت برای برگزاری کنگره ملی باید بهره لازم برده‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد