صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت الله النمر

  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم تظاهرات اعتراض‌آمیز نسبت به اقدام ددمنشانه رژیم سفاک آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر در این استان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با محکومیت اعدام آیت‌الله «نمر باقرأمین‌النمر»، رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم سفاک آل‌سعود اظهار کرد: اقدام […]

کد خبر : 19607 | 1:41 ب.ظ | ۱۶ دی , ۱۳۹۴

 مجتبی اشجری ۵۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم تظاهرات اعتراض‌آمیز نسبت به اقدام ددمنشانه رژیم سفاک آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با محکومیت اعدام آیت‌الله «نمر باقرأمین‌النمر»، رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم سفاک آل‌سعود اظهار کرد: اقدام و جنایت اخیر رژیم منفور و مستبد آل‌سعود در به شهادت رساندن روحانی برجسته و مبارز و رهبر شیعیان عربستان وقیحانه است.

وی از برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز مردم گیلان در روز جمعه هفته جاری خبر داد و گفت: این راهپیمایی به منظور اعلام برائت و تنفر و انزجار ملت بیدار ایران اسلامی و محکومیت شدید اعدام ددمنشانه آیت‌الله النمر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: دست‌های ناپاک آل‌سعود کودک‌کش به خون بی‌گناهان آلوده است و به همین دلیل تظاهرات اعتراض‌آمیز همزمان با سراسر کشور در میعادگاه‌های نماز جمعه گیلان پس از اقامه نماز عبادی‌سیاسی در ۱۸ دی ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله النمر روحانی مسلمان و شیعه منطقه قطیف عربستان بود، خاطرنشان کرد: رژیم سفاک آل‌سعود در ادامه تنش‌افزایی دست ناپاک خود را به خون یکی از فرزندان پاک پیامبر (ص) آلوده کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به اینکه بدون تردید شهادت آیت‌الله النمر پایه‌های لرزان کاخ آل‌سعود را فرو می‌ریزد، یادآور شد: شهادت آیت‌الله النمر مصیبتی جانکاه و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای عالم اسلامی است.

وی خواستار حضور پرشور مردم نمازگزار در راهپمیایی اعتراض‌آمیز علیه جنایت آل‌سعود خبیث در گیلان شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد