صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تظاهرات اعتراضی مردم شهر رشت پس از اقامه نماز جمعه ۱۸ دی +گزارش تصویری

مردم نمازگزار گیلان با فریاد «مرگ بر آل‌ سعود» به شهادت رساندن عالم مظلوم آیت‌الله النمر توسط این رژیم سفاک را محکوم کردند. مردم نمازگزار گیلان امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی‌ سیاسی جمعه در راهپیمایی ضد آل‌سعود حضور یافتند و به شهادت رساندن آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان توسط این […]

کد خبر : 19621 | 3:18 ب.ظ | ۱۸ دی , ۱۳۹۴

IMG_6229

مردم نمازگزار گیلان با فریاد «مرگ بر آل‌ سعود» به شهادت رساندن عالم مظلوم آیت‌الله النمر توسط این رژیم سفاک را محکوم کردند.

مردم نمازگزار گیلان امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز عبادی‌ سیاسی جمعه در راهپیمایی ضد آل‌سعود حضور یافتند و به شهادت رساندن آیت‌الله النمر رهبر شیعیان عربستان توسط این رژیم سفاک را محکوم کردند.

مردم نمازگزار رشت نیز از مصلی تا میدان فرهنگ این شهر راهپیمایی کرده و اعدام آیت‌الله «نمر باقرأمین‌النمر»، رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم سفاک آل‌سعود را محکوم کردند.

نمازگزاران با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر آل‌سعود خشم و انزجار خود را از رژیم سفاک آل‌سعود و مستکبران عالم ابراز کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در حاشیه راهپیمایی مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: رژیم مستبد آل‌سعود آیت‌الله النمر را برای فرار از ناکامی‌های متعدد و خوش‌خدمتی به اربابان آمریکایی خود به شهادت رساند.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با بیان اینکه آیت‌الله النمر عالم متقی و مظلوم بود، تصریح کرد: اعدام این عالم بزرگ جنایتی هولناک و ضدبشری است.

وی ایجاد اختلاف بین اهل تسنن و تشیع را هدف آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر عنوان کرد و گفت: آنها تصور می‌کنند می‌توانند با ایجاد اختلاف بین صفوف مسلمانان و فرق اسلامی از ناکامی‌های خود فرار کنند.

این مسئول راهپیمایی امروز را در محکومیت جنایت ددمنشانه آل‌سعود دانست و خاطرنشان کرد: حکومت وهابی آل سعود دست‌نشانده استکبار است و مردم ایران امروز جنایت بزرگ این رژیم سفاک را محکوم کردند.

وی فاجعه منا را از جمله اقدام‌های ددمنشانه و غیرمسئولانه حکومت وهابی و دیکتاتور آل‌سعود عنوان کرد و یادآور شد: امروز گیلان سراسر اعتراض، نفرت و انزجار علیه حکومت وهابی آل‌سعود شده است.

به گزارش فارس، مردم نمازگزار شهرستان‌های رشت، فومن، شفت، صومعه‌سرا، انزلی، آستارا، تالش، رضوانشهر، رودبار، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، رودسر، املش، سیاهکل و… نیز با حضور در راهپیمایی ضد آل‌سعود خشم و نفرت خود را از این رژیم سفاک در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر اعلام کردند.

عکس: روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

برای دیدن عکس ها در اندازه بزرگتر بر روی آنها کلیک کنید…

.

IMG_6203

IMG_6210

IMG_6216

IMG_6223

IMG_6227

IMG_6207

IMG_6234

IMG_6258

IMG_6265

IMG_6287

IMG_6295

IMG_6302

IMG_6304






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد