صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فرصت شرکت در جشنواره حجاب «روجا» تمدید شد

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره مد و پوشش اسلامی – ایرانی «روجا» تا پایان دی‌ماه ۹۴ خبر داد. سید وحید فخرموسوی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید فرصت شرکت در جشنواره «روجا» تا پایان دی‌ماه ۹۴ […]

کد خبر : 19655 | 10:22 ق.ظ | ۲۰ دی , ۱۳۹۴

روجا ۴۵
معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید مهلت شرکت در اولین جشنواره مد و پوشش اسلامی – ایرانی «روجا» تا پایان دی‌ماه ۹۴ خبر داد.
سید وحید فخرموسوی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید فرصت شرکت در جشنواره «روجا» تا پایان دی‌ماه ۹۴ خبر داد و اظهار کرد: موسسه فرهنگی و هنری صبح قلم با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، اقدام به برگزاری اولین جشنواره مد و پوشش اسلامی – ایرانی در جهت الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان شهر رشت نموده است.
وی ابراز کرد: به دلیل اهمیت نقش زنان در خانواده و با عنایت به اینکه لزوم متناسب‌سازی پوشش‌های اجتماعی براساس سبک زندگی اسلامی – ایرانی، گسترش برندها و الگوهای مد پوشش اسلامی – ایرانی برای بانوان، حفظ امنیت و سلامت روانی افراد، خانواده و اجتماع در جهت بهبود و اعتلای نظم اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده ضروری به نظر می‌رسد.
فخرموسوی ادامه داد: به همین منظور، جشنواره مذکور در بخش‌های رقابتی(شامل طراحی پوشش اجتماعی و طراحی پارچه)، نمایشگاه و مسابقه عکس «زن، شهر، فعالیت با پوشش اسلامی – ایرانی» برگزار می‌شود.
معاون هنری ادار‌ه‌کل ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به جوایز نفیس بخش‌های مختلف این جشنواره، تصریح کرد: آثار برگزیده به صورت نمایشگاهی متمرکز در ایام‌الله دهه فجر ٩۴ در سالن یادگار امام رشت در معرض دید شهروندان قرار گرفته و به تمامی هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، گواهی شرکت اعطا خواهد شد.
وی اضافه کرد: علاقمندان جهت مشاهده فراخوان و اطلاع از مقررات و شاخص‌های جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival/roja و یا سایت موسسه صبح قلم به آدرس http://gil-mod.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ٣٣٢۶٢۶۴۴ و ٣٣٢٣٢٩٣٩ تماس حاصل نمایند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد