صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







نشست ستاد دهه فجر شهرستان لنگرود/ برگزاری جشن بزرگ خردپویان

معاون، سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه ایده ها و برنامه‌های دهه فجر باید نوآورانه و فراگیر باشد، گفت: این برنامه‌ها باید در راستای اهداف و چشم اندازهای نظام، همدلی و وفاق ملی و در مسیر شور و نشاط جامعه باشد. به گزارش خبرنگار شبستان، محمدرضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در جلسه […]

کد خبر : 19667 | 10:54 ق.ظ | ۲۳ دی , ۱۳۹۴

معاون، سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه ایده ها و برنامه‌های دهه فجر باید نوآورانه و فراگیر باشد، گفت: این برنامه‌ها باید در راستای اهداف و چشم اندازهای نظام، همدلی و وفاق ملی و در مسیر شور و نشاط جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار شبستان، محمدرضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که ۲۲ دی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصت خوبی برای معرفی پیشرفت‌ها و کارهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ایده‌ها و برنامه‌های دهه فجر باید نوآورانه و فراگیر باشد، افزود: این برنامه‌ها باید در راستای اهداف و چشم اندازهای نظام، همدلی و وفاق ملی و در مسیر شور و نشاط جامعه باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود ادامه داد: رعایت شئونات اسلامی در جشن‌ها زمینه حداکثری حضور آحاد جامعه را به دنبال دارد.

وی از فعالیت ۱۹ کمیته دهه فجر در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این کمیته ها باید در راستای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر و تقویت امید، همدلی و وحدت باشد.

برگزاری جشن خردپویان در لنگرود

لاهوتی، رئیس اداره آموزش و پرورش لنگرود در این جلسه گفت: جشن روستایی با همکاری مجتمع‌های آموزشی برای دومین سال متوالی در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود که این جشن نیز سال گذشته در سالن ورزشی روستای گل سفید برگزار شد.

وی از برگزاری جشن خردپویان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان لنگرود طی سال‌های پیاپی افتخارات بزرگی در مقاطع علمی کسب کرده، جشن خردپویان نیز در این راستا برگزار خواهد شد.

لاهوتی ادامه داد: ۴۱ دانش آموز لنگرودی رتبه‌های زیر ۲ هزار را در کنکور سراسری به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنگرود تجلیل از دانش آموزان قرآنی با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام امیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود نیز در این جلسه با بیان اینکه تداوم جمهوری اسلامی در سایه امام راحل، مقام معظم رهبری و تحت حمایت امام زمان(عج الله تعالی) قرار دارد، گفت: همه ما برآنیم این اقتدار حفظ و عزت و سربلندی جمهوری اسلامی تداوم پیدا کند.

وی از برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها در دهه فجر خبر داد و افزود: در دهه فجر گفتمان‌هایی با موضوعات مختلف ولایت فقیه، همدلی، سبک زندگی و غیره برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد