صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







ناگفته های انقلاب اسلامی در مساجد شهرستان بندر انزلی بازگو می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی از برگزاری گفتمان دینی درمدارس و مساجد با عنوان «ناگفته های انقلاب اسلامی» همزمان با ایام الله دهه فجر خبرداد. حجت الاسلام کریم عاشوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یادآور خاطرات مبارزات مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و سرنگونی رژیم […]

کد خبر : 19678 | 8:47 ق.ظ | ۲۴ دی , ۱۳۹۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی از برگزاری گفتمان دینی درمدارس و مساجد با عنوان «ناگفته های انقلاب اسلامی» همزمان با ایام الله دهه فجر خبرداد.
حجت الاسلام کریم عاشوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر یادآور خاطرات مبارزات مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و سرنگونی رژیم طاغوت پهلوی دربهمن ماه سال ۵۷ است.
وی افزود: با توجه به اینکه نسل کنونی از انقلاب، رهبری عالمانه امام راحل (ره) و جانفشانی های شهدای انقلاب را کمتر می دانند، بر تک تک مسئولین نهادهای فرهنگی لازم است با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی حقایق و نکات شیرین و تلخ انقلاب، که بزرگترین واقعه  قرن حاضر است را به جوانان و نوجوانان بازگو کرده و دراین کار از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
حجت الاسلام عاشوری خاطرنشان کرد: همه برنامه ها و راهکارهای انقلابی برای مبارزه با رژیم منحوس پهلوی در مساجد و تشکل های دینی پی ریزی می شد و این نشان از قدرت معنوی و نفوذ فعالان در این عرصه است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه های این اداره، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه قرآنی، برگزاری گفتمان دینی درمدارس و مساجد با عنوان «ناگفته های انقلاب اسلامی»، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق علماء و مبلغین، تجلیل از مقام شامخ خانواده های شهدای مداح و ایثارگران انقلاب اسلامی،محافل انس با قرآن، مسابقات قرآنی از جمله برنامه های اجرایی اداره تبلیغات اسلامی بندر انزلی در طول ایام الله دهه فجر خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد