صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







آغاز فعالیت پایگاه اطلاع‌رسانی «گیل‌فجر» به منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر

پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان «گیل‌فجر» به منظور فعالیت گسترده در انعکاس برنامه‌های دهه مبارک فجر در این استان فعال شد. به گزارش فارس، پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان «گیل فجر» با حضور محمد احمدی‌پور معاون سیاسی ـ‌امنیتی استاندار گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری […]

کد خبر : 19716 | 8:14 ق.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۴

IMG_6398

پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان «گیل‌فجر» به منظور فعالیت گسترده در انعکاس برنامه‌های دهه مبارک فجر در این استان فعال شد.

به گزارش فارس، پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان «گیل فجر» با حضور محمد احمدی‌پور معاون سیاسی ـ‌امنیتی استاندار گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس ستاد دهه فجر استان و اعضای این ستاد در سالن استانداری گیلان فعال شد.

معاون سیاسی‌‌ـ‌امنیتی استاندار گیلان با ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی گیل‌فجر اظهار کرد: انعکاس برنامه‌های دهه فجر گیلان اقدام بسیار خوب کمیته ارتباطات است.

محمد احمدی‌پور با قول همکاری برای فعالیت قوی‌تر پایگاه گیل‌فجر، تصریح کرد: دهه فجر متعلق به تمام آحاد جامعه است و همه در جشن انقلاب نقش دارند.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری رئیس ستاد دهه فجر گیلان نیز با قدردانی از تلاش کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی این ستاد، از اعضای تمام کمیته‌ها خواست تا برنامه‌های دهه فجر خود را ارائه دهند و با برگزاری نشست‌های خبری آنها را به آگاهی مردم برسانند.

فاطمه‌سادات ثابت مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان نیز در مراسم مذکور توضیحاتی درباره فعالیت این کمیته ارائه کرد و خواستار برگزاری همایش رسانه و انقلاب اسلامی با حضور استاندار گیلان شد که مورد موافقت معاون سیاسی‌ـ امنیتی استان قرار گرفت.

معصومه پاداش‌ستوده مدیر پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان نیز توضیحاتی درباره فعالیت و کارکرد این پایگاه ارائه کرد.

به گزارش فارس، خبرگزاری فارس برای چهارمین سال متوالی مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان شد.

راه‌اندازی پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی از جمله اقدام‌های مهم کمیته مذکور در طول چهار سال بوده که به عنوان یک آرشیو کامل از فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان در زمینه دهه فجر محسوب می‌شود.

راه‌اندازی کاروان‌های خبری و ساماندهی خبرنگاران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و… از دیگر اقدام‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان بوده‌است.

در نشست مذکور معصومه پاداش‌ستوده به عنوان مدیر و سید مرتضی جوانمرد عکاس پایگاه اطلاع‌رسانی گیل‌فجر معرفی شدند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد