صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







برگزاری یادواره شهدای بهمن در ۱۴ شهرستان گیلان

معاون فرهنگی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره شهدای بهمن هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ۱۴ شهرستان خبر داد. به گزارش فارس، محمدرضا داوطلب در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: دهه فجر امسال سه نرم‌افزار با موضوع ولایت، انقلاب اسلامی، […]

کد خبر : 19718 | 8:19 ق.ظ | ۲۷ دی , ۱۳۹۴

IMG_6385

معاون فرهنگی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره شهدای بهمن هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در ۱۴ شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، محمدرضا داوطلب در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: دهه فجر امسال سه نرم‌افزار با موضوع ولایت، انقلاب اسلامی، بصیرت، قدس و بیداری اسلامی در کلام شهدا در استان رونمایی می‌شود.

وی به دستورالعمل محمدعلی نجفی استاندار گیلان مبنی بر اجرای طرح جامع «سپاس» و «یادیاران» در استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای بهمن ماه امسال تا اردیبهشت ماه سال ۹۵ زمان برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان دیدار با تمام خانواده ایثارگران و شهدای استان انجام می‌شود.

داوطلب با بیان اینکه ۳۴ نفر از جانبازان و ایثارگران شاخص انقلاب اسلامی هم‌زمان با دهه فجر برای خاطره‌گویی به مراکز آموزشی گیلان اعزام می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های تدارک‌دیده شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان است.

معاون فرهنگی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در عصر روز پنجشنبه ۱۵ بهمن ماه امسال در رشت را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده خواند و تصریح کرد: دهه فجر امسال یادواره ۲ هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان رشت برگزار می‌شود.

وی از تجلیل از ۵۸ نفر از جانبازان انقلاب اسلامی هم‌زمان با دهه فجر در گیلان خبر داد و گفت: هم‌زمان با دهه فجر امسال یادواره شهدای بهمن و زمستان در ۱۴ شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

داوطلب با اشاره به اینکه برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان در هفت محور در ستاد دهه فجر کشور به تصویب رسیده‌است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های استانی با محوریت برنامه‌های مذکور برگزار می‌شود.

*برگزاری جشنواره صنفی و صنعتی در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در جلسه مذکور به افتتاح طرح‌های صنعتی و معدنی هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و یادآور شد: ۲۰ تا ۲۳ بهمن‌ماه امسال جشنواره صنفی و صنعتی برای سومین سال متوالی در گیلان برگزار می‌شود.

علی منتظری بر ارتقای کیفیت اجرای برنامه‌ها در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: بازدید رسانه‌های منتخب از طرح‌های مهم صنعتی با هماهنگی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

وی از رونمایی از کتاب «سرمایه‌گذاری» هم‌زمان با دهه فجر در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عکس و مشارکت در برنامه کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر از دیگر برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد