صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن انقلاب در روستاهای گیلان

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان از برگزاری جشن انقلاب در روستاهای استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها با محوریت مساجد روستاها برگزار می‌شود. حجت الاسلام علی اصغر جهانی، رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دلاورمردی‌های عشایران و روستائیان ایران […]

کد خبر : 19822 | 1:34 ب.ظ | ۵ بهمن , ۱۳۹۴

علی اصغر جهانی ۰۱۵

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گیلان از برگزاری جشن انقلاب در روستاهای استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها با محوریت مساجد روستاها برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی اصغر جهانی، رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان گیلان دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان دلاورمردی‌های عشایران و روستائیان ایران اسلامی دانست و به خبرنگار شبستان گفت: جهت گرامیداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پررنگ کردن نقش روستائیان در پیروزی انقلاب در ۲ هزار و ۶۰ روستای گیلان ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰ دستگاه عضو کمیته روستایی و عشایری هستند تصریح کرد: ستاد دهه فجر در روستاهای دارای دهیاری به صورت خودجوش و مردمی تشکیل شده و اقدام به برگزاری برنامه های مختلف همچون جشن انقلاب می‌کند.

حجت الاسلام جهانی افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در روستاهای استان با هدف تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و با رویکرد بصیرت‌افزایی، امیدآفرینی، خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

 وی از برگزاری جشن انقلاب در روستاهای استان خبر داد و افزود: این جشن‌ها با محوریت مساجد روستاها برگزار می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان ادامه داد: همچنین جشن‌های ملی، مذهبی و ورزشی نیز در روستاهای شهرستان شفت برگزار خواهد شد.

وی رژه ابزار آلات کشاورزی در ۱۲ بهمن را شاخص‌ترین برنامه کمیته روستایی و عشایری در سطح ملی دانست و اذعان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، محفل انس با قرآن، نواختن زنگ انقلاب، خاطره گویی از دوران انقلاب، تجلیل از بانوان نمونه حجاب و عفاف، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، واکسیناسیون، برپایی جشنواره غذا دیدار با حانواده شهدا و غبار روبی گلزار شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در روستاهاست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد