صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای طرح طلایه‌داران انقلاب اسلامی در شهرستان ماسال

معاون فرماندار ماسال از اجرای طرح طلایه‌داران انقلاب و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: روسای اداره‌های ماسال در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان گام بردارند. به گزارش فارس، اسماعیل قاسمی در جلسه ستاد هماهنگی تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان وجود فرهنگ […]

کد خبر : 19829 | 2:51 ب.ظ | ۶ بهمن , ۱۳۹۴

معاون فرماندار ماسال از اجرای طرح طلایه‌داران انقلاب و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در این شهرستان خبر داد و گفت: روسای اداره‌های ماسال در راستای احیای فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان گام بردارند.

به گزارش فارس، اسماعیل قاسمی در جلسه ستاد هماهنگی تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان وجود فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از جمله شاخص‌های موثر برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود در طول جنگ تحمیلی دانست.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با وجود گذشت ۳۷ سال از انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، افزود: نمونه‌ای از این توطئه‌ها راه‌اندازی جنگ تحمیلی علیه کشور در ابتدای شکل‌گیری نهال انقلاب بود.

معاون فرماندار ماسال با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز کشور مدیون رشادت و ایستادگی جوانان غیور ایران اسلامی است، ادامه داد: وجود هزاران شهید، جانباز و آزاده سرافراز گواهی بر این مدعا است.

قاسمی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام دیدند با جنگ و ترور نمی‌توانند مردم و جوانان را از پشتیبانی نظام اسلامی دور کنند، جنگ نرم را به راه‌ انداختند.

وی یادآور شد: دشمن تلاش کرده است تا با استفاده از انواع وسایل ارتباطی مدرن به ویژه ماهواره و فضای مجازی و انجام هجمه‌های مختلف اعتقادی و فرهنگی، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان از بین ببرد.

این مسئول تحریم‌های سیاسی و اقتصادی گسترده علیه ایران اسلامی را ظالمانه خواند و خاطرنشان کرد: با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب، ایستادگی ملت ایران در مقابل تحریم و تلاش‌های سربازان غیور دیپلماسی کشور، توطئه آنها نیز خنثی شده است و امروز شاهد فروپاشی نظام تحریم‌ها هستیم.

قاسمی تهاجم فرهنگی علیه کشور را یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تقویت برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برای خنثی کردن توطئه دشمنان امری ضروری است.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های موثر در این راستا است.

این مسئول از اجرای طرح طلایه‌داران انقلاب و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران خبر داد و از روسای اداره‌ها و نهادهای ماسال خواست: با استفاده از ظرفیت‌های خود در راستای اجرایی شدن این طرح و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان تلاش کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد