صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ویژه‌برنامه‌ «شبی با قصه» پیرامون رخدادهای انقلابی در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌ «شبی با قصه» همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد. علی پورحسن، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان با تاکید بر ضرورت تبیین اهداف وآرمان‌های انقلاب برای قشر جوان به ویژه کودکان به خبرنگار شبستان گفت: کودکان نسل چهارم انقلاب هستند که […]

کد خبر : 19844 | 12:51 ب.ظ | ۸ بهمن , ۱۳۹۴

علی پورحسن ۴۳

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه‌ «شبی با قصه» همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

علی پورحسن، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گیلان با تاکید بر ضرورت تبیین اهداف وآرمان‌های انقلاب برای قشر جوان به ویژه کودکان به خبرنگار شبستان گفت: کودکان نسل چهارم انقلاب هستند که باید آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب برای این نسل که آینده جامعه هستند، بازگو و تبیین شود.

وی با بیان اینکه کودکان امروز به مانند کودکان گذشته نبوده و با ابزارهای نوین سرو کار دارند اظهارکرد:‌ باید با بهره‌گیری از ابزارهای نوین و با ایجاد جذابیت به انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان امروز که زیربنای توسعه فردای جامعه هستند بپردازیم.

پورحسن ادامه داد: باید زمینه لازم را برای انتقال مفاهیم انقلابی با ساز و کاری مناسب برای کودکان فراهم کرد.

وی با تاکید بر کیفیت بخشی برنامه‌ها تصریح کرد: بیش از یکصد عنوان ویژه برنامه کمیته کودک و نوجوان در گیلان برنامه ریزی شده است.

پورحسن تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌«شبی با قصه»، سه شنبه(۱۳ بهمن) از اهم برنامه هایست که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جذابیت قصه برای کودکان و تاثیرگذاری بر روی آنها اذعان کرد: این ویژه برنامه که با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود رخدادهای انقلاب را با زبانی کودکانه و جذاب برای این قشر بازگو کرده تا به نهادینه سازی اهداف و مفاهیم انقلابی در ذهن کودکان منجر شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد