صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره نقاشی «کودکان فجرآفرین» در شهرستان فومن

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: همزمان با دهه مبارک فجر جشنواره نقاشی با عنوان «کودکان فجرآفرین» در دو مدرسه این شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش شبستان، یوسف نیک‌انجام، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن عصر امروز (۷بهمن) در نشست با اصحاب رسانه شهرستان فومن با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: کمیته فرهنگی […]

کد خبر : 19847 | 12:53 ب.ظ | ۸ بهمن , ۱۳۹۴

نقاشی کودکان61

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: همزمان با دهه مبارک فجر جشنواره نقاشی با عنوان «کودکان فجرآفرین» در دو مدرسه این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شبستان، یوسف نیک‌انجام، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن عصر امروز (۷بهمن) در نشست با اصحاب رسانه شهرستان فومن با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه مبارک فجر شهرستان فومن برنامه‌های مختلفی را در ایام دهه فجر در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد یادواره شهدای فومن با مشارکت اکثریت دستگاه‌های فرهنگی هنری، فرمانداری، بنیاد شهید، سپاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: یادواره مذکور روز شنبه ۱۷ بهمن در مسجد ولی‌عصر بالامحله این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های این نهاد است، گفت: در این روز فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن به همراه جمعی از هنرمندان در راهپیمایی حضور خواهد داشت.

نیک‌انجام با اشاره به برگزاری ۲ محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر در مسجد بالا محله این شهرستان،تصریح کرد: برگزاری  تواشیح و قرائت قرآن توسط قاریان استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌های این محفل است.

وی گفت: یکی دیگر از محافل انس با قرآن در ۱۴ بهمن در مسجد جامع این شهرستان با حضور قاریان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود که این محفل با سخنرانی مذهبی در راستای دهه فجر همراه است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در سالن شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در تاریخ ۲۱ بهمن، تصریح کرد: این برنامه با مشارکت دانشگاه آزاد و کمیته بانوان شهرستان فومن برگزار می‌شود.

نیک‌انجام با اشاره به اینکه ۱۲ بهمن نمایشگاه عکمس بهمن در این نهاد افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه خوش‌نویسی اشعار حضرت امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

وی با بیان اینکه اجرای جشنواره نقاشی تحت عنوان «کودکان فجرآفرین» در دو مدرسه فومن با هماهنگی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: دانش‌آموز نقاشی‌های خود را در راستای پیروزی انقلاب اسلامی باید رسم کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: همایش انقلاب، زن و تحکیم انقلاب از دیگر برنامه‌های این نهاد با مشارکت بسیج خواهران سپاه ناحیه فومن و دانشگاه آزاد این شهرستان است که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نیک‌انجام با بیان اینکه برای اولین بار کنسرت موسیقی سنتی در فومن برگزار می‌شود، گفت: دیدار از خانواده شهدای هنرمند، گلباران مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام دهه مبارک فجر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد