صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد دهه فجر شهرستان صومعه سرا/ برگزاری ۲۸۶ برنامه در روستاهای شهرستان

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه دهه فجر یک شور ملی محسوب می‌شود، اظهار کرد: بحث انتخابات مجلس و خبرگان نشان‌دهنده مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است. به گزارش ایکنا، سجاد کریمی، معاون فرماندار شهرستان صومعه‌سرا امروز، ۷ بهمن در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر اهمیت […]

کد خبر : 19858 | 1:52 ب.ظ | ۸ بهمن , ۱۳۹۴

معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه دهه فجر یک شور ملی محسوب می‌شود، اظهار کرد: بحث انتخابات مجلس و خبرگان نشان‌دهنده مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.
به گزارش ایکنا، سجاد کریمی، معاون فرماندار شهرستان صومعه‌سرا امروز، ۷ بهمن در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر اهمیت برگزاری پرشکوه برنامه‌های دهه فجر تاکید و اظهار کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی و احیای ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب است.
وی به تشکیل  کمیته هفده‌گانه در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل و فعالیت کمیته‌ هفده‌گانه، اجرای برنامه‌های با کیفیت در دهه فجر است.
کریمی حضور مسئولین در برنامه‌های دهه مبارک فجر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری و همپوشانی ارگان‌ها و نهادها باید برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار شود.
معاون فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه دهه فجر یک شور ملی محسوب می‌شود، اظهار کرد: بحث انتخابات مجلس و خبرگان نشان‌دهنده مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی، دبیر کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا در ادامه، گفت: طی دو سال متوالی، کمیته روستایی و عشایری شهرستان صومعه‌سرا موفق به اخذ رتبه نخست در سطح استان و وزارت جهاد کشاورزی شده است.
وی با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا موفق به کسب رتبه دوم کشوری از نظر تعداد و کیفیت برنامه‌ها شده است، افزود: در سال گذشته علی‌رغم پیش بینی ۲۲۸ برنامه، حدود ۳۵۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در سطح روستاهای شهرستان اجرا شد.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه در دهه فجر جاری ۲۸۶ برنامه به صورت نمادین در سطح روستاها اجرا خواهد شد، تصریح کرد: یقینا تعداد مذکور در زمان اجرا  افزایش خواهد یافت.
وی بر هماهنگی بیش از پیش کمیته‌های فعال در روستاها تاکید کرد و افزود: هدف ما تلاش برای انقلاب است.
دبیر کمیته روستایی و عشایری صومعه‌سرا در پایان اضافه کرد: برگزاری اختتامیه جشن‌های روستایی در روستای دلیوندان و برگزاری یادواره شهدای انقلاب، دو برنامه محوری کمیته روستایی و عشایری این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد