صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست خبری رئیس ستاد دهه فجر استان گیلان/ برگزاری بیش از ۱۵۰۰ برنامه در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه ستاد دهه فجر در استان خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌های این دهه را تشریح کرد. وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از نظر پدیداری، پیروزی و […]

کد خبر : 19860 | 2:28 ب.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۳۹۴

IMG_6625

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یک‌هزار و ۵۰۰ برنامه ستاد دهه فجر در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌های این دهه را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از نظر پدیداری، پیروزی و پایداری با دیگر انقلاب‌های جهان  متمایز و متفاوت است، افزود: یکی از بارزترین وجه تمایز آن، مردمی بودن انقلاب اسلامی است.

این مسئول مردمی بودن را از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: در کشور ما از ابتدا تمام نقش‌ها به مردم داده شده بنابراین باید بزرگداشت‌ها و جشن‌های انقلاب به صورت خودجوش و مردمی برگزار شود.

IMG_6621

وی با اشاره به اینکه مردم ایران دهه فجر را یک عید بزرگ و مبارک می‌دانند، تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی جامعه‌ای دور از اراده انسانی و معنویت داشتیم و زیرسیطره بیگانگان و مستکبران بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری رهبری داهیانه و عزت‌مدار، احیای ارزش‌های معنوی، مخالفت با ظلم و قدرت‌های ظالم، مردمی بودن، بیداری اسلامی در سطح دنیا، کسب استقلال کامل در تمام شئونات را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

وی یادآور شد: حمایت از طبقات محروم و ارائه اسلام ناب از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده که آن را منحصر به‌فرد کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ایجاد یأس و ناامیدی در مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی را از اهداف دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: خارج کردن مردم از قطار انقلاب هدف اصلی دشمنان نظام است.

IMG_6641

وی متذکر شد: کسانی که در داخل کشور موجب ناامیدی مردم می‌شوند و با قلم و رفتار خود ایجاد دلسردی می‌کنند مسیر دشمن را در پیش گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری به تشکیل ستاد دهه فجر در ۱۶ شهرستان و دو هزار روستای گیلان در قالب ۲۰ کمیته اشاره کرد و گفت: امسال برنامه‌های زیادی برای دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ فعالیت پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال متذکر شد: برخی از این برنامه‌ها با گستره استانی، برخی در شهرستان‌ها و برخی دیگر به صورت متمرکز انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تشکیل ۳۱۰ حلقه مربیان شجره طیبه با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری ۵۷ محفل کرسی تلاوت نور در مساجد استان، اجرای طرح تلاوت در ۵۸۰ مسجد استان را از جمله برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

IMG_6569

وی به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی و ۳۰ جشنواره محلی در روستاهای نمونه گردشگری گیلان اشاره کرد و یادآور شد: در این ایام ۲۶۰ گفتمان دینی در مساجد و سلسله نشست‌های ۱۰ شب ۱۰ مسجد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به برگزاری یادواره دو هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: مهمانی لاله‌ها دهه فجر در گلزار شهدای گیلان برگزار می‌شود.

وی اعزام کاروان‌های خبری فجر انقلاب، ویزیت رایگان در مناطق محروم و راه‌اندازی کارناوال‌ شادی را از دیگر برنامه‌ها دهه فجر برشمرد و افزود: خاطرات پیشکسوتان انقلاب نیز در این دهه در مدارس و مساجد استان بیان می‌شود.

این مسئول نورافشانی شب ۲۲ بهمن و چراغانی میدان و‌ معابر شهرها و نیز نواختن زنگ انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: بازتاب این برنامه‌ها باید در رسانه‌های گیلان متجلی شود.

وی درباره انتخابات، متذکر شد: امسال با برگزاری دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری تمام دوربین‌های رسانه‌ها روی حرکت و‌ حضور مردم و راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات بوده و تلاش ما حضور حداکثری مردم در رویدادها مهم است.

IMG_6578

IMG_6570

IMG_6599

IMG_6631

IMG_6613

IMG_6566

IMG_6641

IMG_6658

IMG_6635

IMG_6612






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد