صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان در ایام الله دهه فجر

مدیرکل صدا و سیمای گیلان گفت:قطعا انعکاس پیوند مردم و تبیین حضور گسترده و جهادی در صحنه ها و برهه‌های حساس انقلاب و نظام محور اصلی رسالت،رسانه استانی در دهه فجر است. دکتر طلوعی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای ارزش‌های انسانی و […]

کد خبر : 19885 | 2:51 ب.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۳۹۴

علی طلوعی ۱۶

مدیرکل صدا و سیمای گیلان گفت:قطعا انعکاس پیوند مردم و تبیین حضور گسترده و جهادی در صحنه ها و برهه‌های حساس انقلاب و نظام محور اصلی رسالت،رسانه استانی در دهه فجر است.

دکتر طلوعی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای ارزش‌های انسانی و اسلامی و باورهای دینی و اعتقادی بوجود آمده است اظهارکرد:پرداختن به مناسبت‌های انقلابی به ویژه دهه فجر گامی در راستای انتقال اندیشه و فرهنگ انقلاب به نسل جوان و نوجوان است و نقش صدا و سیما را برای آگاهی بخشی اصولی و عمیق، اندیشه های امام خمینی (ره) و فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بسیار مهم است.

وی افزود:رسانه‌ها باید به مستند سازی ارزشهای انقلابی و مردمی بیشتر توجه کنند و انعکاس پیوند مردم با انقلاب اسلامی رسالت اصلی رسانه در دهه فجر است.

وی با محور قرار دادن محتوای غنی و راهبردی در برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان، به تشریح ویژه برنامه های دهه فجر در حوزه های سیما و صدا، و خبر پرداخت و گفت : در این ایام حوزه سیما با ویژه برنامه های عصر خمینی، شجره طیبه،تا کنگره، گیلار، قدسیان، برنامه زنده مهتاب شبان، یه باغچه گل برای کودکان و نوجوانان، تولید بیش از ۱۲ نماهنگ و موسیقی حماسی، انیمیشن، جشنواره فیلم‌هایی سینمایی و همچنین پخش مستندهای ویژه از وقایع انقلاب، بیان خاطرات و حقایق مربوط به رویدادهای انقلاب اسلامی ایران و برنامه های گفت‌وگو محور در خصوص انقلاب و نقش اقشار مختلف درتحقق این رویداد جهانی از جمله برنامه های سیمای استانی است .

دکتر طلوعی در ادامه به تولید ویژه برنامه‌های صدای مرکز گیلان که در راستای بصیرت افزایی و بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده است اشاره کرد و گفت: نمایش رادیویی‌قصه‌های انقلاب ، با موضوع باز خوانی وقایع انقلاب، ویژه برنامه‌های چون سی و هفتمین بهار و مسابقه طلوع فجر نام برد و افزود: برنامه‌های روتین پرچمداران عشق، شبهای ایران، امی گیلان، تالشونه، جوانه ها، شبانه، سبزه اوخان، ساعت جوانی، مستندها و سریالهای نمایشی به طور ویژه از جمله تدارکات رادیوی در ایام دهه فجر خواهد بود .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان،در ادامه به رئوس برخی از برنامه‌های واحد خبر اشاره کرد و در اینباره توضیح داد: تهیه و پخش خبر بهره‌برداری از طرح های عمرانی، گزارش های تلویزیونی با رویکرد خدمات نظام، گفتگوی ویژه خبری با موضوع انقلاب اسلامی و نقش گیلان در سال ۵۷ از برنامه های پیش بینی شده خواهد بود .

دکتر طلوعی از تلاش تمام عوامل رسانه استانی و همچنین پوشش تصویری مناسب مراسم ویژه راهپیمایی حماسه ساز بیست و دوم بهمن ماه یاد کرد و گفت: ما برای حفظ و صیانت از دستاوردی که بیش از سه دهه از آن می‌گذرد باید هر ساله ایام الله دهه مبارک فجر را با شکوه بیشتری گرامی بداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه سال‌جاری یادآوری کرد: برگزاری انتخابات‌ در نظام جمهوری اسلامی همایش بزرگ ملی و میهنی است که با حضور گسترده مردم انجام می‌شود .

وی در پایان متذکر شد:مردم انقلابی کشورمان در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده که در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور فعال دارند و در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم با شور و شعور بالای خود مشارکت خواهند کرد .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد