صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار کاروان خبری فجر استان با کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گیلان +تصاویر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری مسابقه ادبی «پدر، مادر از انقلاب بگو» هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد. به گزارش فارس، علی پورحسن ظهر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن دهه […]

کد خبر : 19889 | 5:50 ب.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۳۹۴

IMG_20160130_172725 - Copy

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری مسابقه ادبی «پدر، مادر از انقلاب بگو» هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش فارس، علی پورحسن ظهر امروز در دیدار با کاروان خبری کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر امسال کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

وی آینده را متعلق به کودکان دانست و افزود: دهه فجر امسال برنامه‌ها برای کودکان با نوآوری و خلاقیت پیش‌بینی شده ضمن اینکه فراگیری برنامه‌ها از شاخص‌های در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با تاکید بر اینکه هدف نهایی برگزاری برنامه‌ها حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، بیان کرد: از صبح ۱۱ بهمن ماه جاری برنامه‌های دهه فجر کمیته کودکان و نوجوانان با گلباران مزار شهدا آغاز می‌شود.

پورحسن از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی توسط کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و تصریح کرد: امسال ۱۰۷ برنامه شاخص توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اجرا می‌شود.

وی به برگزاری جشنواره نمایش عروسکی در دهه فجر امسال در گیلان اشاره کرد و گفت: دهه فجر امسال ۲۰ نمایش عروسکی در استان تدارک دیده شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به برگزاری همایش ادبی «شوق پرواز» هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، خاطرنشان کرد: ماندگاری و تاثیرگذاری زبان هنر برای کودکان حائز اهمیت است.

پورحسن از برگزاری «شبی با قصه» برای نخستین بار هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و یادآور شد: برنامه مذکور با هدف نزدیک کردن رابطه والدین با کودکان با توجه به زندگی ماشینی امروز و کاهش روابط والدین با کودکان تدوین شده است.

وی تاثیر قصه و قصه‌درمانی برای کودکان را مهم خواند و اظهار کرد: قصه در حفظ زبان و گویش کمک می‌کند و ابزاری برای آگاهی و بیداری در جامعه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در ادامه به فعالیت ۳۱ کانون در استان اشاره کرد و افزود: ۴۱ فعالیت هنری برای هر کدام از کانون‌های مذکور در نظر گرفته شده است.

پورحسن برگزاری همایش خانواده را از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری ایستگاه‌های نقاشی، مسابقه قصه‌گویی، مسابقه ادبی «پدر، مادر از انقلاب بگو» و … از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده هم‌زمان با دهه فجر است.

وی، انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جدید به‌ویژه به کودکان و نوجوانان را از اهداف برگزاری برنامه‌های مذکور در دهه فجر عنوان کرد.

IMG_20160130_172635 - Copy

IMG_20160130_172729 - Copy

IMG_20160130_172657 - Copy

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد