صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش بصیرتی «گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ»/ دشمن به دنبال نفوذ در صندوق های رای

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در صندوق های رای است، گفت: باید دقت کنیم تا ملاک و محکی که امام (ره) و رهبری همواره از آن یاد کرده اند را برای انتخاب افراد اصلح در نظر بگیریم. به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در […]

کد خبر : 20039 | 7:47 ب.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۳۹۴

زاکانی ۵۱

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در صندوق های رای است، گفت: باید دقت کنیم تا ملاک و محکی که امام (ره) و رهبری همواره از آن یاد کرده اند را برای انتخاب افراد اصلح در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا- منطقه گیلان، علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی «گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ» که امروز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، با بیان اینکه در مقطع حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، اظهار کرد: رسالت بزرگی در برهه زمانی کنونی در راستای پاسداشت گذشته انقلاب و گام های پیش رو بر گردن ماست.

وی با اشاره به نقش مهم و سرنوشت ساز امام (ره) در پیروزی انقلاب، افزود: ما همان ملتی هستیم که آمریکا از ما حق توحش می گرفت و از حداقل حقوقمان محروم بودیم؛ لذا دشمن تمام تلاش خود را می کرد تا گوهر گران سنگ و ارزشمند اسلام را از ما دور نگه دارد.

زاکانی با بیان اینکه نگاه اجتهادی و عمیق امام خمینی(ره) گوهر اسلام را برای ما نمایان و قیام مردم را بر پایه ضداستبداد پایه‌ریزی کرد، تصریح کرد: امام(ره) خود و خداوند را شناخت و برای خدا قیام کرد و با آگاهی بخشی به مردم موجب شد تا مورد تفضلات الهی قرار گیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی منشاء تحرکات ضداستکباری زیادی در جهان است، گفت: انقلاب اسلامی الهام  بخش بسیاری از کشورهای منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه بهره مندی از عنایات الهی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است، ادامه داد: حفاظت از این میراث با شناخت مولفه های ارزشمند انقلاب امکان پذیر است، عنایت خاص خداوند و اهل بیت(ع)، مدد شهدا و امام (ره) از مولفه های مهم قدرت ملت ایران است.

زاکانی با بیان اینکه پرچم حق در دستان ملت ایران است، افزود: در هر برهه از زمان که این پرچم در دست هر ملتی قرار داشته از نگاه ویژه خداوند و اهل بیت(ع) برخوردار بوده است، برخورداری از عنایت خاص امام زمان(عج) از مولفه های ممتاز قدرت در کشور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطق قوی اسلام موجب شد که انقلاب ایران در صدر انقلاب های دنیا باشد، یادآور شد: بسیاری از کشورهای منطقه داعیه اسلام دارند اما به دلیل نداشتن نگاه اجتهادی به درک درستی از اسلام و قوانین اسلامی نرسیده اند.

وی با بیان اینکه رهبری موجب وحدت کلمه، انسجام و حضور در صحنه آحاد مردم است، تاکید کرد: ولایت فقیه در جامعه ما مانند نخ تسبیح و عمود خیمه است که اگر به هر دلیل وجود نداشته باشد و یا نقشش کمرنگ شود، اقتدار ما در منطقه از بین خواهد رفت.

زاکانی با تاکید بر اینکه اگر جسارت امام(ره) نبود انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، افزود: در طول تاریخ اگر نقش امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب کمی کمرنگ تر از آنچه که هست می شد، سرنوشت انقلاب و جامعه اسلامی معلوم نبود و بی شک اتفاقات ناگواری رخ می داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود امام خمینی(ره) استقلال واقعی را برای ما رقم زد، گفت: حفاظت از این استقلال وظیفه امروز ماست، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری آینه صیقل یافته ای هستند که نور تفضلات الهی را برای ما ساطع می کنند.

وی ولایت فقیه را ثمره ارزشمند نگاه اجتهادی امام راحل دانست و تاکید کرد: اگر امام راحل نبود مردم به سطح لازم از آگاهی برای تحقق انقلاب دست نمی یافتند؛ لذا امام خمینی(ره) در مسیر تحقق اسلام ناب و فرهنگ شیعی جرقه تغییر را زد.

زاکانی با اشاره به نقش مهم امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب، گفت: اگر ایشان نبودند انقلاب به انحراف می رفت، کشور تجزیه می شد و انقلاب اسلامی راهی بجز تسلیم و وابستگی در مقابل آمریکا نداشت و هزار اما و اگر برای بقای انقلاب به وجود می آمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایجاد جبهه واحد به دست مستضعفین در مقابل نظام سلطه گر بود، تاکید کرد: دشمن اهمیت نقش رهبری و ولی فقیه را در استمرار انقلاب و آرمان های آن درک کرده و از این رو به دنبال ضربه به این اصل است.

وی با بیان اینکه بی شک کمرنگ کردن نقش شورای نگهبان و وارد کردن افراد نفوذی به این شورا راهکار دشمن برای ضربه به جایگاه شورای نگهبان و به دنبال آن رهبری جامعه است، یادآور شد: اگر اقتدار رهبر نبود ما نمی توانستیم در مقابل آمریکا ایستادگی کرده و منبع الهام برای کشورهای دیگر باشیم.

زاکانی با بیان اینکه خط مقاومت در جهان اسلام به دست رهبر انقلاب ترسیم شده است، گفت: اکنون پرچم مبارزه با اشرافی گری، مطالبه عدالت، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض در دست رهبر انقلاب است، اگر امام نبود، صاحبان ثروت های میلیاردی و کاخ نشینان کشور را به یغما می بردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای دنبال به تنگنا کشیدن کشور در عرصه سیاسی هستند، اظهار کرد: دشمن به دنبال نفوذ در صندوق های رای است، باید دقت کنیم تا ملاک و محکی که امام (ره) و رهبری همواره از آن یاد کرده اند را برای انتخاب افراد اصلح در نظر بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که زمان زیادی تا برگزاری انتخابات باقی نمانده و دشمن برای عمود خیمه جامعه اسلامی نقشه کشیده است مکلف هستیم که در جامعه حضور داشته و با بیدارباش مانع ورود آسیب به انقلاب شویم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد