صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهر رشت +گزارش تصویری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۵۶ نقطه استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: راهپیمایی در رشت طی چهار مسیر به سوی میدان شهدای ذهاب پیش‌بینی شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، چهارشنبه ۱۴ بهمن در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ستاد دهه فجر انقلاب […]

کد خبر : 20044 | 6:02 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۴

IMG_7047

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۵۶ نقطه استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: راهپیمایی در رشت طی چهار مسیر به سوی میدان شهدای ذهاب پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، چهارشنبه ۱۴ بهمن در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با بیان اینکه ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین اعیاد ملت بزرگ ایران است،اظهار کرد: از این روز تعبیر به یوم‌الله می‌شود و براساس قرآن،بزرگداشت و یادآوری ایام‌الله سفارش شده است.

وی ادامه داد: از روزی که پیامبر گرامی اسلام(ص) به مقام نبوت رسید تا امروز، ملت‌های مسلمان روزهای پر فراز و نشیب زیادی داشتند. روز ۲۲ بهمن نیز یکی از روزهای پرخاطره کشور بزرگ ایران اسلامی است که اکنون ۳۷ سال از عمر آن می‌گذرد و با حضور مردم به عنوان بزرگی زرین در دفتر انقلاب ثبت شده است.

این مقام مسئول بر پاسداری و گرامیداشت این روز بزرگ تاکید کرد و ادامه داد: بر همه ما فرض و لازم است که زمینه حضور گسترده و باشکوه مردم را فراهم کنیم. در واقع نقش ابراهیمی داریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در ۵۶ نقطه استان گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد:راهپیمایی در رشت طی چهار مسیر به سوی میدان شهدای ذهاب پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وضعیت کنونی میدان شهرداری، اضافه کرد: میدان شهدای ذهاب یادآور خاطرات انقلاب و دفاع مقدس است، اما به دلیل اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در این میدان با مشکلاتی مواجه خواهد بود لذا رفع نواقص و کاستی‌های این میدان نیازمند کار کارشناسی است که توسط شهردار رشت انجام می‌گیرد.

IMG_7064

سید عیسی مهدوی،فرماندار شهرستان رشت نیز در این جلسه، با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی،اظهار کرد: پیروزی انقلاب در ساختارهای ایدئولوژیک جهان تحول ایجاد کرد و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بود.

وی با بیان اینکه خون پاک شهدا عامل پدیداری و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران است،گفت: انقلاب اسلامی دیدگاه دنیا نسبت به انسان و انسانیت را تغییر داد و ظلم‌ستیزی را مطرح کرد لذا ایام‌الله دهه فجر یک ارزش جهانی دارد، زیرا سرآغاز تحول تاریخی دنیاست.

به گزارش ایسنا، مهدوی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجدید میثاق با مقام ولایت دانست و تصریح کرد: ملت مسلمان ایران همواره بر آرمان‌های امام و رهبری پافشاری می‌کنند.

IMG_6995

IMG_7091

IMG_7076

IMG_7007

IMG_7051

IMG_7006

IMG_6992

IMG_6998

IMG_7035

IMG_7042

IMG_7039

IMG_7043

IMG_7054

IMG_7052

IMG_7069

IMG_7096

IMG_7010

IMG_7060

IMG_7087

IMG_7057

IMG_7000

IMG_6985






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد