صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن انقلاب در شهرستان بندرانزلی +تصاویر

در سومین روز از بزرگداشت آیین های دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب و شوراها و تجلیل از بازنشستگان شهرداری انزلی با حضور دادستان انزلی و مسئولان برگزار شد. به گزارش ایرنا، دادستان انزلی در این مراسم با اشاره به نزدیک شدن هفتم اسفندماه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان […]

کد خبر : 20076 | 7:11 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۴

در سومین روز از بزرگداشت آیین های دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب و شوراها و تجلیل از بازنشستگان شهرداری انزلی با حضور دادستان انزلی و مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دادستان انزلی در این مراسم با اشاره به نزدیک شدن هفتم اسفندماه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انقلاب و نظام اسلامی با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده و باید این دوره از انتخابات را با سلامت و به دور از حاشیه ها برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق ایران اظهار کرد: باید تنور انتخابات داغ شده و مردم شروع انتخابات را احساس و لمس کنند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با نظارت دقیق در مقابل متخلفان انتخاباتی قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: با آماده سازی فضای انتخابات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای ، باید به گونه ای رفتار شود که مردم به متولیان امر انتخابات اعتماد داشته باشند.
وی با تاکید براینکه مطابق فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی ، انتخاب فرد خادم و امین از سوی مردم، از اصول مهم انتخابات است تصریح کرد: می بایست مهمترین دغدغه نماینده مردم، خدمت به آنان و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی باشد.
دادستان انزلی با بیان اینکه رای مردم فقط یک برگ کاغذ نبوده و دارای ارزش بالایی است گفت: با هر علت و عاملی که موجب خدشه دار شدن حضور مردم در پای صندوقهای رای شود به شدت برخورد خواهد شد.
گفتنی است؛ همایش جشن انقلاب و شوراها با حضور شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان انزلی و جمعی از دهیاران این شهرستان در سالن سینما هلال احمر بندرانزلی برگزار شد .
دراین مراسم پس از مراسم سخنرانی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری جشنی با شکوه برگزار شده و در پایان کارمندان بازنشسته شهرداری انزلی تجلیل شدند.
در این مراسم دادستان انزلی، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس و اعضای شورای شهر، معاون شهردار، جمعی از روسای ادارات و جمع کثیری از مردم حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد