صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن«سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی»: سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فصل درخشان از عزت و اقتدار ملتی است که خود را از یوغ ستم رها کرده و با استقلال وآزادی گلبانگ سربلندی را جاودانه ساخت. سی و هفت سال […]

کد خبر : 20123 | 3:19 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۴

شورای هماهنگی ۰۱۵

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن«سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی»:

سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فصل درخشان از عزت و اقتدار ملتی است که خود را از یوغ ستم رها کرده و با استقلال وآزادی گلبانگ سربلندی را جاودانه ساخت. سی و هفت سال پیش آحاد ملت ایران گوش به فرمان امام(ره) در صحنه‌های دفاع از حریم اسلام حاضر شدند و طومار دوهزاروپانصدسالۀ شاهنشاهی را برچیدند. آرمان بی‌بدیل این ملت با زعامت حضرت امام خمینی(ره) برقراری حکومت اسلامی و جاری شدن احکام اسلام بوده است.

امروز در حالی سالروز بیست و دوم بهمن را جشن می‌گیریم که ایادی استکبار جهانی با تمام توش و توان خود تلاش می‌کنند تا مانع تحقق وعدۀ الهی شوند، برخی سران فریب خوردۀ کشورهای اسلامی با عدم درک پیام رسای ملت خود، در راه صهیونیسم و آمریکا قدم نهاده‌اند و فرزند نامشروع خویش داعش و گروههای تکفیری را بر بدنۀ جهان اسلام وارد ساختند تا جنگی نیابتی شکل دهند.

ایران اسلامی در سی و هفتمین سالروز پیروزی، با اقتدار ناشی از توکل الهی و مجاهدت فرزندان برومند خود به چنان قدرتی دست یافته که در برابر هجمۀ همه جانبۀ وهابیت صهیونیستی ایستادگی می‌کند و ملل مظلوم جهان را حیاتی دوباره می‌بخشد. در اقتدار و عزت ملت ایران همان بس که فرزندان این مرزو بوم با شجاعت مثال‌زدنی مزدورانی آمریکایی را که به آبهای نیلگون خلیج فارس تجاوز نموده بودند، به خواری می‌کشانند. این همه صلابت و اقتدار امروز در برابر هجمه جنگ نرم و جنگ مستقیم تکفیری‌های وهابی در سوریه که به همت فرزندان مقاومت صورت می‌گیرد، ناشی از آموزه های انقلابی است که ایمان و استواری قدم مجاهدان در راه حق را دوچندان می‌ساز د و آنان را مصمم به پیروزی خواهد نمود. ملت ایران در طول سی و هفت سال گذشته در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به ویژه صحنه‌های انتخابات نشان داده‌اند که همواره حامی آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و غیرت و ولایت‌مداری خود را با حضور پرشکوه در انتخابات مختلف به نمایش گذاشته‌اند. این ملت نشان داده‌اند که خط سیر حرکت انقلابی آنان همان شعارهای آغازین نهضت است و هرکس را که در این مسیر گام نهد یاری می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و نکو داشت سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور وحدت بخش و بی‌نظیر مردم استان گیلان را مانند همیشه موجب سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر شهیدان والامقام برمی‌شمارد. جشن بزرگ بیست و دوم بهمن عظمتی درخشان از حضور اقشار مختلف مردم در جای جای استان گیلان خواهد بود، راهپیمایی باشکوهی که جهان به آن چشم دوخته‌اند تا یکبار دیگر ملت نستوه ایران نشان دهند در مسیر منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای قرار دارند و کینه و نفرت آنان با آمریکا همچنان ادامه خواهد داشت. ملت ایران در راهپیمایی بیست و دوم بهمن پیام رسای خویش در عدم سازش با آمریکا را به نمایش خواهند گذاشت.

راهپیمایی بزرگ بیست و دوم بهمن در سراسر استان گیلان از مبادی اعلام شده و در شهر رشت رأس ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. مسیرهای چهارگانه راهپیمایی بیست و دوم بهمن شهر رشت به‌شرح زیر است:

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهار راه قدس، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره دو: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی، میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره سه: میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب

مسیر شماره چهار: مسجد جامع کاسه فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد