صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تداوم انقلاب اسلامی ایران از ثمرات و برکات حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

حاج محمد جنتی، رئیس کمیته پشتیبانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی،گفت: تداوم و تداعی ریشه های انقلاب اسلامی ایران و اشاعه تفکر اصیل انقلابی و دستاوردهای ارزشمند آن، از ثمرات و برکات حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است. محمد جنتی، معاون اداری و مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد دهه […]

کد خبر : 20135 | 9:54 ق.ظ | ۱۸ بهمن , ۱۳۹۴

محمد جنتی ۱۱

حاج محمد جنتی، رئیس کمیته پشتیبانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی،گفت: تداوم و تداعی ریشه های انقلاب اسلامی ایران و اشاعه تفکر اصیل انقلابی و دستاوردهای ارزشمند آن، از ثمرات و برکات حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

محمد جنتی، معاون اداری و مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گفتگویی به تبیین چرایی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وی حضور گرم مردم ایران در مراسم باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه پایبندی و التزام به ارزش های انقلاب و تجدید عهد با آرمان های امام خمینی(ره) دانست و استقبال پرشور آنان از این مراسم را نشانه ولایتمداری مردم مومن، خدا جو و موحد ایران زمین خواند.

محمد جنتی در این زمینه اظهار داشت: حضور مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب، یک نوع ابراز علاقه و نوعی تجدید عهد با انقلاب اسلامی و مبانی و آرمان های آن است.

وی اضافه کرد: این حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سیاه نمایی و خام اندیشی دشمنان را نسبت به ملت و نظام اسلامی، تبدیل به یاس خواهد کرد.

معاون اداری و مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عامل اصلی حضور به موقع مردم در صحنه ها و برهه های حساس کشور را آگاهی عمیق و همه جانبه آنان نسبت به مسائل روز جامعه، انقلاب، تفکر دشمن و صلاح کشور دانست و در رابطه با ثمرات این حضور اظهار داشت: مشاهده حماسه حضور مردم انقلابی ایران در تفکر مردم منطقه نیز تاثیر فراوان خواهد داشت و مانند چراغی هدایت گر و روشنی بخش، آینده آنان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به ثمرات و برکات حضور پرشور ملت ایران در بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: تداوم و تداعی ریشه های انقلاب ایران، تفکر اصیل انقلابی و دستاوردهای ارزشمند آن، از ثمرات و برکات این حضور است.

محمد جنتی، ایجاد بستر مناسب از رهگذر طراحی برنامه های محتوائی ، تبلیغات نوین و دامنه دار و ایجاد فضایی امن و آرام را از عوامل حضور گرم مردم برشمرد و ارائه تصویر واقعی از این رویداد تامل برانگیز و درس آموز را وظیفه ای ضروری و اجتناب ناپذیر دانست.

وی، ضمن معرفی این حماسه به عنوان  بهترین بهانه جهت همدلی و هم زبانی دولت و ملت، اظهار داشت:  مردم با رویت حضور مسئولین و مدیران و دست اندرکاران نظام در کنار هم در این مراسم ، نسبت به وجود فضای همدلی و همزبانی بیش از پیش  دلگرم خواهند شد.

معاون اداری و مالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با ضروری دانستن عبور از شعار و عینیت بخشی و عملیاتی ساختن آن به عنوان یک امر اجتناب ناپذیر و لازمه استمرار همدلی و همزبانی، عزم دولتمردان و مسئولین خدمتگزار را در این راستا – علیرغم هجمه های داخلی و خارجی – مطلوب و شایسته دفاع، ارزیابی کرد.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، ایجاد بستری مناسب جهت تحقق برنامه های تدوین شده توسط دلسوزان و دست اندرکاران مراسم را وظیفه کمیته پشتیبانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد و ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه ها، بر اساس نیازها و ضرورت های موجود را یکی از رویکردها و اهداف اصلی فعالیت های این کمیته عنوان کرد.

محمد جنتی، در خاتمه خطاب به همه جوانان و نوجوانان عزیز و برومند ایران سرافراز گفت:  مرور مستمر تاریخ انقلاب، وقایع و رخدادها و دستاوردهای آن به صورت عمیق و مقایسه ساختار و مزایای این نظام با سایر نظام ها و تفکرات سیاسی، می تواند جوانان و نوجوانان ایران را به ایدئولوژی انقلاب نزدیک سازد و بسترهای علمی لازم را جهت حرکت در مسیر آرمان خواهی فراهم سازد.

وی این حرکت را پشتوانه ای محکم در جهت حرکت در مسیری سازنده و انقلابی معرفی کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد