صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجلیل از ۱۲۰ ورزشکار برتر فرهنگی و دانش آموز گیلانی به مناسبت دهه فجر +تصاویر

در مراسمی که در دهکده ساحلی برگزار شد از ۱۲۰ ورزشکار نخبه فرهنگی و دانش آموز گیلانی برترمسابقات ورزشی جهانی ، آسیایی و کشوری، تجلیل شد.  به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم گفت: آموزش ورزش حرفه […]

کد خبر : 20198 | 5:04 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴

در مراسمی که در دهکده ساحلی برگزار شد از ۱۲۰ ورزشکار نخبه فرهنگی و دانش آموز گیلانی برترمسابقات ورزشی جهانی ، آسیایی و کشوری، تجلیل شد.

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم گفت: آموزش ورزش حرفه ای در حوزه تخصصی آموزش و پرورش است و با وجود کمبودفضاهای ورزشی در مدارس می توان با استفاده بهینه از امکانات موجود شور و نشاط را در جامعه تزریق کرد. وی با اشاره به نقش ممتاز ورزش در سلامت جامعه، افزود: گسترش مکانهای ورزشی و ارتقای سطح ورزش حرفه ای  بهترین راه مقابله با ناهنجاریهای جامعه است. مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه گفت: امسال ۴۰ درصد دانش آموزان گیلانی تحت پوشش فعالیتهای درون مدرسه ای قرار می گیرند که موجب کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان و حفظ سلامت آنها می شود. وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت ایام دهه فجر تاسی حضرت امام خمینی از آموزه های قرآنی و همدلی و همراهی  مردم با  ایشان و مقام معظم رهبری را رمز پیروزی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران  دانست.
فرحسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان هم در این مراسم گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه ای به ورزش مدارس شده است که حفظ سلامت، استعدادیابی و افزایش علایق ورزشی دانش آموزان از اهم این برنامه هاست. وی گفت: امسال ۵۰ دوره و برنامه تربیت بدنی در هر سه مقطع ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه برگزار می شود.
در این مراسم از ۱۲۰ ورزشکار دانش آموز و فرهنگی که در مسابقات جهانی ، آسیایی و کشوری مقام های برتر را کسب کرده بودند تقدیر شد. همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی ورزشکار از دیگر برنامه های این مراسم بود.
.
http://guilan.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=be607dbf-faa1-41c3-ae3b-a50fe22a055a
.
http://guilan.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=3dda0e05-e9ae-47cf-b9d1-b80656151bd1
.
http://guilan.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=5db0c24f-ff49-465c-b2b4-d144fcdc2b4d
.
http://guilan.medu.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=f5d0fd43-f71e-4807-bc5c-dab2b06a4d18
.
.
.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد