صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجلیل از چهره های قرآنی شهرستان رودبار +تصاویر

بمناسبت دهه فجر از فعالین و چهره های قرآنی رودبار با حضور فرماندار ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسؤولان شهرستان تجلیل شد. سید محمد احمدی فرماندار رودبار با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه در سالهای اخیر روح با نشاط و با طراوتی را در جای جای گیلان […]

کد خبر : 20204 | 5:15 ب.ظ | ۱۹ بهمن , ۱۳۹۴

بمناسبت دهه فجر از فعالین و چهره های قرآنی رودبار با حضور فرماندار ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسؤولان شهرستان تجلیل شد.

سید محمد احمدی فرماندار رودبار با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه در سالهای اخیر روح با نشاط و با طراوتی را در جای جای گیلان ایجاد کرده است ، گفت : ادارات و نهادهای شهرستان رودبار هم موظفند برای تقویت و تسری این روحیه با اوقاف و امورخیریه رودبار همکاری مناسب را داشته باشند.

احمدی یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی را دین مداری جامعه و مردم ذکر کرد و گفت : روحیه ظلم و استکبار ستیزی امام خمینی(ره) و رهبران دینی انقلاب که از دین اسلام و قرآن نشأت گرفته است بدون این رویکرد یا به نتیجه نمی رسید یا آنچنان قوامی نداشت که بعد از ۳۷ سال همچنان با نشاط ، معطر و طراوت باشد.

وی نقش دین را نقش بی بدیلی دانست و افزود : زیبائیها و ایدئولوژی نهفته در قرآن بعنوان ستون اصلی دین اسلام راهنمای بشر در تمام اعصار است و با تمسک به این ریسمان و حبل المتین الهی هیچ نگرانی و دغدغه دنیوی و اخروی متوجه کسی نخواهد شد.

فرماندار همچنین از آمادگی شهرستان برای انجام اقدامات مربوط به بسط و توسعه فرهنگ انسان ساز  قرآن خبر داد و گفت : سال آینده ، برنامه ریزیهای مدون مناسبی را در راستای ادای تکلیف به این کتاب آسمانی خواهیم داشت.

IMG_0463

IMG_0468

IMG_0488

IMG_0497

IMG_0512






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد