صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن رشت

معاون تربیتی و پرورشی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای گروه سرود همسرایان فجر در قالب یک‌هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز این استان با پوشش پرچم مقدس ایران در ۲۲ بهمن خبر داد. به گزارش فارس، حمیرا ذکی‌پور در همایش ادبی «شوق پرواز» با همراهی اعضای کمیته‌ کودک و نوجوان دهه فجر گیلان در […]

کد خبر : 20230 | 4:28 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۴

22 بهمن14

معاون تربیتی و پرورشی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از اجرای گروه سرود همسرایان فجر در قالب یک‌هزار و ۳۵۷ دانش‌آموز این استان با پوشش پرچم مقدس ایران در ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش فارس، حمیرا ذکی‌پور در همایش ادبی «شوق پرواز» با همراهی اعضای کمیته‌ کودک و نوجوان دهه فجر گیلان در سالن نمایش کانون پرورش فکری استان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: ثمره‌ پرورش استعداد‌های کودکان، انسان‌های فرهیخته‌ هستند.

وی با بیان اینکه هنر و ادبیات موجب لطافت‌ روح و اندیشه‌ است، افزود: این استعداد ابتدا باید توسط فرد شناسایی شود و در مرحله بعدی مورد حمایت قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان نقش خانواده‌ها در مسیر استعدادیابی فرزندان تاثیر‌گذار دانست و گفت: بر همین اساس نیاز‌های فرزندان باید مورد توجه والدین قرار گیرد.

وی تاثیر‌گذاری بر رفتار دیگران را زمینه‌ساز فراهم‌‌ آمدن بستر‌های مناسب برای انتقال آموزه‌های دینی و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد: این نگاه هنرمندانه می‌تواند سرمشق معلمان و مربیانی قرار گیرد که برای کشف و پرورش قابلیت‌های آینده‌سازان ایران اسلامی گام برمی‌دارند.

ذکی‌پور به روش‌ هدفمند دین مبین اسلام برای تربیت قلب، مغز و دست انسان اشاره کرد و متذکر شد: در تعلیم و تربیت و حکومت بر دل‌های مخاطبان باید مورد توجه تمام فعالان حوزه‌ فرهنگ و هنر و… قرار گیرد.

وی در ادامه از حضور گروه سرود یک‌هزار و ۳۵۷ نفری دانش‌آموزان با عنوان همسرایان فجر با پوشش پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد.

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد