صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش ادبی «شوق پرواز» ویژه کودکان و نوجوانان گیلانی +تصاویر

این همایش به منظور شناسایی و شکوفایی استعداد‌های ادبی کودکان ونوجوانان، هم‌چنین سمت و سو بخشیدن به اندیشه‌ی نسل‌چهارمی‌های در جهت‌ اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و بیش از ۲۸۰ کودک ونوجوان که آثار خود را در قالب شعر، داستان و متن ادبی ارسال کرده بودند، برگزار شد. در آغاز این همایش […]

کد خبر : 20232 | 4:33 ب.ظ | ۲۰ بهمن , ۱۳۹۴

این همایش به منظور شناسایی و شکوفایی استعداد‌های ادبی کودکان ونوجوانان، هم‌چنین سمت و سو بخشیدن به اندیشه‌ی نسل‌چهارمی‌های در جهت‌ اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی با حضور مسوولان و بیش از ۲۸۰ کودک ونوجوان که آثار خود را در قالب شعر، داستان و متن ادبی ارسال کرده بودند، برگزار شد.
در آغاز این همایش علی پورحسن مدیر کل کانون گیلان ضمن خیر مقدم به حاضران از ویژگی های ایام الله دهه‌ی فجر سخن گفت و پیروزی ملت‌مسلمان ایران اسلامی را بیانگر لطف و عنایت پروردگار به ایران و ایرانی دانست .
وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان و اعضای به قالب رسیده کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری، تعاریف مختلف بزرگان عرصه‌ی ادبیات از شعر و آثار ادبی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: شما از نگاه ویژه‌ای بهره‌مند هستنید و جهان را از دریچه‌ای تازه می نگرید و درک می کنید؛ به یقین این امر نشانه‌ی لطف و عنایت خداوند به شما است.
پورحسن در ادامه از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری این نشست قدردانی و ابراز امیدواری‌کرد این‌گونه‌برنامه‌ها در سایه‌ همکاری و همراهی دستگاه‌ها و نهاد‌های فعال در حوزه کودک ونوجوان ادامه یابد.
.
.
.
.
.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد