صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راهپیمایی ۲۲ بهمن شکست مستکبران را رقم می‌زند

امام جمعه انزلی گفت: مردم ایران با حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان و شکست مستکبران می‌شوند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین در حاشیه اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان این نیرو، اهتزاز پرچم آستان قدس رضوی را برای شهرستان […]

کد خبر : 20248 | 2:03 ب.ظ | ۲۱ بهمن , ۱۳۹۴

شمس‌الدین ۲۵

امام جمعه انزلی گفت: مردم ایران با حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب ناامیدی دشمنان و شکست مستکبران می‌شوند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین در حاشیه اهتزاز پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان این نیرو، اهتزاز پرچم آستان قدس رضوی را برای شهرستان انزلی با برکت دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول عظیمی در جهان بشریت ایجاد کرده است، افزود: آثار انقلاب اسلامی در طول تاریخ بیشتر نمایان می‌شود.

امام جمعه انزلی اوج استقلال و اقتدار امروز ایران اسلامی را از برکت وجود انقلاب دانست و تصریح کرد: انقلاب کشور را از اوج وابستگی به اوج اقتدار و استقلال رسانده و نیروهای مسلح نیروی دریایی با عزت و افتخار آب‌های بین‌المللی را در می‌نوردند.

وی با اشاره به اینکه در هر نقطه‌ای که نیروی دریایی اراده کند حضور خود را به اثبات می‌رساند، خاطرنشان کرد: رزمایش ۹۴ نشانه اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و موجب سرافرازی بیشتر کشور شده است.

شمس‌الدین یادآور شد: امروز دشمنان با تمام وجود در تلاش هستند تا با ایجاد توطئه به اقتدار ایران اسلامی آسیب بزنند اما به برکت انقلاب و وجود رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح دست آنها از آشوب در کشور کوتاه شده است.

وی با تصریح بر اینکه دشمنان در تمام عرصه‌ها برای نظام اسلامی کارشکنی می‌کنند، خاطرنشان کرد: می‌خواهند با برجام مانع از پیشرفت ایران و دسترسی به علوم شوند.

امام جمعه انزلی یادآور شد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران با تبعیت از رهبری به پیش می‌روند و هر روز با وجود تمام موانع بر استقلال و آزادیخواهی کشورمان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران قرن حاضر را به قرن شکست مستکبران تبدیل می‌کنند، متذکر شد: مردم ایران فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده حضوری فعال می‌یابند و دشمنان را ناامید و مأیوس می‌کنند.

شمس‌الدین حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال نیز گسترده و باشکوه خواند و خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات هفتم اسفند افراد شایسته، متدین، انقلابی و ارزشی و کسانی که خواهان سرافرازی ایران عزیز هستند را بر‌می‌گزینند و دشمنان را مأیوس می‌کنند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد