صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخص انتخاب فرد اصلح در انتخابات باشد +تصاویر

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخص انتخاب فرد اصلح در انتخابات باشد گفت: عده‌ای به دنبال جداسازی انقلاب از ریل اصلی آن هستند. به گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مسجد امینی شهر لنگرود با اشاره به وقوع انقلاب‌ها اظهار کرد: تاریخ بشریت از آغاز تاکنون دو عنوان انقلاب به خود […]

کد خبر : 20392 | 11:42 ق.ظ | ۲۴ بهمن , ۱۳۹۴

IMG_7611

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخص انتخاب فرد اصلح در انتخابات باشد گفت: عده‌ای به دنبال جداسازی انقلاب از ریل اصلی آن هستند.

به گزارش فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مسجد امینی شهر لنگرود با اشاره به وقوع انقلاب‌ها اظهار کرد: تاریخ بشریت از آغاز تاکنون دو عنوان انقلاب به خود دیده، یکی انقلاب‌های مقدس و دیگری انقلاب‌های نامقدس است.

وی به ویژگی‌های انقلاب مقدس و نامقدس همراه با ریزش‌ها و رویش‌های آنها اشاره کرد و افزود: در سال ۶۱ هجری مقدس‌ترین انقلاب‌ها توسط سالار شهیدان امام حسین (ع) به وقوع پیوست که نسخه منحصر به‌فرد بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه سیدالشهدا (ع) متولد نشده بود که انقلاب او مانند خورشید درخشید، تصریح کرد: انقلاب سیدالشهدا (ع) تا قیامت چراغ پرفروغ است.

وی به انقلاب بنی‌عباس ۶۰ سال پس از شهادت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و گفت: این انقلاب نماد انقلاب مقدس در تاریخ بشریت شد و انقلاب‌های مقدس معیار ریزش‌ها و رویش‌هاست که انقلاب‌های نامقدس را می‌توان از این ویژگی‌ها شناخت.

خاتمی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب سیدالشهدا (ع) دانست و ادامه داد: امام راحل فرمودند مکتب این انقلاب از سیدالشهدا (ع) است.

نمی‌توانیم با آمریکا مراوده داشته باشیم/آمریکا شیطان بزرگ بوده و مستحق مرگ است

وی با بیان اینکه عده‌ای به بهانه هماهنگی با نظم نوین جهانی می‌خواهند ریل انقلاب را به سمت و سوی دیگری ببرند، افزود: این ریل از ابتدای پیروزی انقلاب بود و هنوز نیز وجود دارد.

امام جمعه موقت تهران انقلاب اسلامی ایران را با اهدافی مقدس خواند و گفت: ما حکومت دینی و ارزشی هستیم و نمی‌شود با تمام دولت‌ها ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: با آمریکا هرگز نمی‌توانیم مراوده داشته باشیم و تا زمانی که شیطنت آمریکا است در مقابلش ایستاده‌ایم و فریاد مرگ بر آمریکا را باشکوه‌تر فریاد می‌زنیم.

خاتمی با اشاره به اینکه برجام را با ۹ شرط آقا پذیرفتیم، تصریح کرد: این به معنای پذیرش آمریکا با جنایت‌هایش در یمن، بحرین، سوریه و… نیست.

وی اضافه کرد: آنهایی که به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند و با آمریکا همراهی می‌کنند بدانند آمریکا همان شیطان بزرگ بوده و مستحق مرگ است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلاب‌های مقدس هدف مقدسی را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: قرآن به ما می‌گوید در مقابل جهان اسلام بی‌تفاوت نباشید و قانون اساسی نیز این مسئله را می‌گوید که نمی‌توانیم در مقابل جنایت‌های صهیونیسم آرام بگیریم و باید به مسلمانان کمک کنیم، ما حکومت معمولی نیستیم.

وی نگرانی امام خامنه‌ای را جداسازی انقلاب از ریل اصلی‌اش دانست و افزود: نگرانی حضرت آقا این است که ریل انقلاب عوض نشود و باید با جان خود از آن حفاظت کنیم.

انقلاب‌های نامقدس تشنه قدرت هستند

خاتمی رهبران نهضت و انقلاب‌های مقدس را پاک‌ترین و رهبران انقلاب‌های نامقدس را تشنگان قدرت خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب‌های نامقدس و جریان‌های غیرخدایی از آدم‌ها استفاده ابزاری می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جریان‌های تشنه قدرت از استعداد دانشجویان در راستای قدرت خود بهره می‌گیرند، خاطرنشان کرد: انقلاب بزرگ اسلامی از نعمت ولایت برخوردار بوده است اما انقلاب‌های غیر مقدس این موهبت را ندارند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل ۱۰ سال در کشور حکومت کرد و حتی یک ریال به دارایی خود اضافه نکرد، افزود: تمام دارایی امام (ره) تنها یک خانه خشتی گلی بود که در سال ۱۳۳۰ تهیه کرد.

خاتمی رهبران ایران اسلامی را در دنیا بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: به دلیل وجود چنین رهبرانی است که انقلاب اسلامی، مقدس بوده و هنوز حضرت آقا به صورت ناشناس به جمکران می‌آیند و این شفافیت انقلاب اسلامی و مقدس بودن آن را نشان می‌دهد.

ساده‌زیستی ویژگی منحصر به‌فرد رهبران انقلاب اسلامی

امام جمعه موقت تهران ساده‌زیستی را از ویژگی‌های منحصر به‌فرد رهبران انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: مردم با بصیرت بوده و حق را باور داشته باشند و همه را باید با حق سنجید.

وی با تصریح بر اینکه کسی که با ولایت کمترین زاویه پیدا کند از چشم مردم می‌افتد، خاطرنشان کرد: در انتخابات نیز مردم با این شاخص عمل می‌کنند که مهم‌ترین آن ولایت‌مداری بوده و اصلح کسی است که ولایت‌مداری را نشان دهد.

خاتمی هدف مقدس، رهبر مقدس و همراهان را از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب مقدس دانست و تصریح کرد: کسانی که در ولایت‌مداری مردود شدند را می‌توان شناخت.

امام جمعه موقت تهران اردوگاه انقلاب‌های مقدس را دل‌های پاک خواند و یادآور شد: دل‌های پاک یعنی کسانی که از ابتدای انقلاب تاکنون صادقانه در کنار انقلاب بوده و امام (ره) و رهبری را همراهی کردند.

بی‌آبرو کردن همراهان انقلاب نقشه دشمن است

وی به موضوع تندروها اشاره کرد و گفت: این افراد به کسانی تندرو می‌گویند که در دفاع مقدس از جان خود گذشتند و یا مردمی که همیشه در صحنه هستند، همراهان انقلاب را بی‌آبرو کردن نقشه دشمن بوده و حرکات‌های نامقدس به دنبال آدم‌های دنیایی است.

امام جمعه موقت تهران ویژگی دیگر انقلاب‌های مقدس را شعارهای آنها نامید و یادآور شد: «مرگ بر آمریکا» شعار نماد ماست و انقلابی‌ها را می‌توان با این شعارها شناخت و حضرت آقا بارها کلمه فتنه و نفوذ را بیان فرمودند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران خسته نمی‌شود اما دشمن را خسته می‌کند، متذکر شد: ملت ایران همواره با بصیرت بوده و در صحنه حاضر است.

 IMG_7599

IMG_7653

IMG_7701

IMG_7624

IMG_7638






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد