صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایران اسلامی با هدایت رهبر انقلاب در اوج قدرت است

فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: امروز ایران اسلامی با فداکاری‌های جوانان این مرزو بوم و با هدایت رهبر انقلاب در اوج قدرت است. سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در هشتمین مجمع عالی بسیج گیلان که در تالار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج حراست و حفاظت از […]

کد خبر : 20417 | 9:09 ق.ظ | ۲۶ بهمن , ۱۳۹۴

عبدالله پور ۲۵

فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: امروز ایران اسلامی با فداکاری‌های جوانان این مرزو بوم و با هدایت رهبر انقلاب در اوج قدرت است.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در هشتمین مجمع عالی بسیج گیلان که در تالار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: بسیج حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی را در کشور عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه آرامش و موفقیت امروز کشور را مدیون جان‌‌فشانی‌ها و فداکاری‌های شهدا و حانبازان هستیم گفت: امروز با توجه به جنگ نرم دشمن و توطئه‌های گوناگونش وظفیه خطیری در حفاظت و حراست از انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا  برعهده داریم.

عبدالله پور تصریح کرد: نبرد با نظام سلطه و گسترش انقلاب یکی از اهداف مهم امام(رحمه الله) بود که این هدف همچنان در ایران اسلامی تداوم دارد.

وی افزود: امروز اسلام با فداکاری‌های جوانان این مرزو بوم و با هدایت رهبر انقلاب در اوج قدرت است.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: نظام سلطه با نقشه‌های شومش تاکنون نتوانسته است در تخریب چهره انقلاب کاری کند و امروز چشم امیدنظام سلطه به مسائل داخلی کشور است.

وی با بیان اینکه باید مشکلات داخلی را با همکاری و همدلی حل کنید تاکید کرد: مسئولان و مردم هوشیار باشند که مسائل داخل را با همدلی و وفاق حل کنیم تا زمینه سواستفاده دشمن فراهم نشده و راه را برای توطئه چینی آنان باز نکنیم.

عبدالله پور اذعان کرد: امروز انقلاب اسلامی در منطقه در اوج قرار دارد و این برای نظام سلطه غیر قابل تحمل است.

وی به کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان در اردیبهشت ۹۵ اشاره و اظهار کرد: با ارائه نظرات و پیشنهادات در جهت هر چه بهتر برگزار کردن کنگره هشت هزار شهید تلاش کنید تا گیلان این کنگره را به شکل مطلوب برگزار کند./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد