صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حضور گسترده مردم در انتخابات کمر ابرقدرت های جهان را می‌شکند

امام جمعه بندر آستارا گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات کمر ابرقدرت های جهان به ویژه آمریکا را می‌شکند و بنیان نظام و حکومت جمهوری اسلامی را بیش از پیش تقویت می‌کند. حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در شب میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در مسجد عباسیه این شهر، […]

کد خبر : 20419 | 9:11 ق.ظ | ۲۶ بهمن , ۱۳۹۴

حافظ نیا

امام جمعه بندر آستارا گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات کمر ابرقدرت های جهان به ویژه آمریکا را می‌شکند و بنیان نظام و حکومت جمهوری اسلامی را بیش از پیش تقویت می‌کند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در شب میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) در مسجد عباسیه این شهر، گفت: به امید خدا ان شاء الله با نابودی تکفیری ها و گروه های تروریستی زیارت حرم این بانوی بزرگوار نصیب ما می‌شود.

وی به زیبایی نگاه حضرت زینب (سلام الله علیها) به واقع خونین کربلا اشاره کرد و افزود: مکتب سید الشهدا(علیه السلام) مکتب انسان سازی است.

امام جمعه بندر آستارا تصریح کرد: امام حسین (علیه السلام) با ۷۲ تن از یاران باوفایش در واقعه خونین کربلا حماسه ای بزرگ با هدف هدایت جامعه در مسیر سعادت خلق کرد.

حجت السلام حافظ نیا با بیان اینکه در واقعه خونین کربلا مفهوم تازه ای از پیروزی تفسیر شد، اضافه کرد: حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) با نثار خون خود در راه اسلام، به ما فهماند که انسان در اوج تنهایی و مظلومیت هم، می‌تواند بر مفسد زمان خود پیروز شود.

وی به فتنه سال ۸۸ اشاره و تصریح کرد: نداشتن نگاهی زیبا و سطحی نگر بودن، ممکن است کار دست انسان دهد چنانچه در بدنه انقلاب نیز همین اتفاق افتاد و عده ای نتوانستند حق را از باطل تشخیص بدهند.

امام جمعه بندر آستارا با تاکید بر لزوم حضور مردم در انتخابات مجلس شواری اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: آینده نظام و کشور به حضور شما در پای صندوق های رأی بستگی دارد و باید در انتخابات ۷ اسفند حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم.

وی ادامه داد: با انتخاباتی بهتر و نه از روی تعصب می‌توانیم اصلح ترین ها را روانه خانه ملت کنیم.

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات و پای صندوق های رای کمر ابرقدرت های جهان به ویژه آمریکا را می‌شکند و بنیان نظام و حکومت جمهوری اسلامی را بیش از پیش تقویت می‌کند و حضور ما باید پر رنگ باشد.

گفتنی است، مولودی خوانی حاج رضا فکریان پایان بخش این آیین معنوی بود./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد