صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






راه‌اندازی «کافه انتخابات» در دانشگاه گیلان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از راه‌اندازی طرح «کافه انتخابات» در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از شنبه هفته آینده در این دانشگاه خبر داد. به گزارش فارس، حافظ همت‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان به منظور برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع انتخابات اظهار کرد: […]

کد خبر : 20440 | 3:32 ب.ظ | ۱ اسفند , ۱۳۹۴

انتخابات14

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان از راه‌اندازی طرح «کافه انتخابات» در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از شنبه هفته آینده در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فارس، حافظ همت‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان به منظور برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع انتخابات اظهار کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از اهداف برگزاری نشست‌های مذکور است.

وی بر جریان‌شناسی انتخابات در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: شنبه هفته آینده طرح «کافه انتخابات» در دانشگاه گیلان راه‌اندازی می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با بیان اینکه اخبار برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برای دانشجویان اطلاع‌رسانی می‌شود، تصریح کرد: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده میزگردهای انتخاباتی با حضور داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

همت‌پور به دعوت از غلامعلی جعفرزاده، جبار کوچکی‌نژاد، سید ولی‌الله عظمتی، مظفر نامدار، سید علی آقازاده، عبدالله حاتم‌زاده و سید هادی سیدی در میزگردهای انتخاباتی دانشگاه گیلان اشاره کرد و یادآور شد: چهارشنبه هفته آینده میزگرد دوجانبه در مورد انتخابات در دانشگاه مذکور برگزار می‌شود.

* جریان لیبرالی به‌دنبال فرستادن وکیل‌الدوله‌ها به مجلس است

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان نیز در جلسه مذکور به تلاش جریان‌های علیه مردم‌سالاری در کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: ۲۲ بهمن ماه جاری رسانه‌های غربی به‌دنبال حضور کم رنگ مردم در راهپیمایی بودند و این ترفند آنها خنثی شد.

مرتضی مهریار به تلاش دشمن برای نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری کلید واژه نفوذ را مطرح کردند.

وی، مجلس شورای اسلامی را ریل‌گذاری برنامه تمام دولت‌ها با تصویب قانون خواند و بیان کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای حساس محسوب می‌شود و دشمن به‌دنبال نفوذ در آن است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی فومن ثبت‌نام گسترده برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را از برنامه‌های دشمن برای نفوذ در این مجلس‌ها برشمرد و تصریح کرد: شورای نگهبان با وجود هجمه‌های بسیار، به‌خوبی توانست وضعیت مذکور را مدیریت کند.

مهریار با بیان اینکه جریان لیبرالی به‌دنبال فرستادن وکیل‌الدوله‌ها به مجلس است، خاطرنشان کرد: لیبرالیزه کردن اقتصاد و ارج گذاشتن به دشمن از برنامه‌های جریان مذکور است.

وی بر تبیین تحلیل سیاسی بین دانشجویان تاکید کرد و یادآور شد: دوره عوام فریبی در جامعه به اتمام رسیده و مردم به مجلس به عنوان نهاد قانون‌ساز ملی توجه دارند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گیلان با تاکید براینکه مجلس بیدار اجازه نفوذ به دشمن را نمی‌دهد، اظهار کرد: جریان انقلابی تلاش می‌کند از اتفاق‌های دوره ششم مجلس جلوگیری شود.

مهریار خواستار روشنگری برنامه‌های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی شد و بیان کرد: در برهه‌ای قرار داریم که داوطلبان توان روشنگری در جامعه را دارند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد