صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اسلام امام خمینی (ره) می‌تواند به تمام نیاز جامعه بپردازد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام امام خمینی (ره) می‌تواند به تمام نیازهای جامعه بپردازد و باید به‌دنبال این فهم از دین در جامعه باشیم. به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهر رشت با تأکید بر معرفی دین برای نسل امروز اظهار کرد: جوانان باید […]

کد خبر : 20513 | 1:49 ب.ظ | ۱۳ اسفند , ۱۳۹۴

آیت الله رمضانی601

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام امام خمینی (ره) می‌تواند به تمام نیازهای جامعه بپردازد و باید به‌دنبال این فهم از دین در جامعه باشیم.

به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهر رشت با تأکید بر معرفی دین برای نسل امروز اظهار کرد: جوانان باید بتوانند پاسخ لازم در مورد دین را دریافت کنند.

وی دین اسلام را برای تمام عصرها عنوان کرد و افزود: در غرب برخی تلاش می‌کنند اسلام را مربوط به زمان پیامبر (ص) معرفی کنند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با تأکید بر تفسیر صحیح ارزش‌های دینی در جامعه، بیان کرد: اگر امر مذکور اتفاق بیفتد، زمینه گسترش اسلام در دنیای غرب فراهم می‌شود و اکنون این اتفاق افتاده است.

رمضانی در ادامه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه جاری اشاره کرد و گفت: مردم با حضور پر شور در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و اکنون مسئولان وظیفه دارند به شعارهایی که دادند وفادار باشند.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان صداقت می‌خواهند، تصریح کرد: صداقت در گفتار و عمل مانند شهدا که این امر را در بالاترین درجه به ما نشان دادند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تعامل با دنیا را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر تمام کشورها به فهم عمیق از اسلام می‌رسیدند امروز قدرت بزرگ جهان اسلام ایجاد شده بود و می‌توانستیم جلوی استکبار در کشورهای اسلامی را بگیریم.

رمضانی به استقلال جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: نظام اسلامی اقتدار خود را با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نشان داده است.

وی با اشاره به دشمن‌شناسی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تحجر و کم‌بینی را باید کنار گذاشت و باید فهم جامعه از فقه عمیق باشد.

* تحجر و افراط‌گرایی آفت جامعه مسلمانان

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان تحجرگرایی و افراط‌گرایی را آفت جامعه مسلمانان عنوان کرد و افزود: امروز مسلمانان باید نماینده پیامبر اکرم (ص) و ائمه (ع) باشند و این فهم از اسلام را با مدارا در جامعه ترویج کنند.

رمضانی با بیان اینکه خداوند مکارم اخلاق را به انبیای الهی اختصاص داده است، تصریح کرد: اسلام امام خمینی (ره) می‌تواند به تمام نیازهای جامعه بپردازد.

وی به معرفی اسلام امام (ره) توسط مقام معظم رهبری در دنیا اشاره کرد و گفت: باید به‌دنبال این فهم از اسلام باشیم و آن را ترویج کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با قدردانی از مردم با خلق حماسه انتخابات هفتم اسفند ماه جاری، بیان کرد: بی‌تردید تلاش برای صیانت از جایگاه ولایت فقیه به عنوان ارکان انقلاب اسلامی در کنار دو رکن اسلام ناب و ملت بزرگ ایران که از پایه‌های اصلی نظام هستند، را از وظایف خطیر خود می‌دانم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد