صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کاشت ۸ هزار اصله نهال به نیت ۸ هزار شهید استان گیلان

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان با بیان اینکه۸ هزار اصله نهال به نیت هشت هزار شهید استان در این هفته غرس می‌شود، گفت: مقارن شدن برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در۲۲ اسفند با روزهای برگزاری کنگره، دارای معنا و مفهوم خاص است.  ابراهیم طاهرنژاد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در حاشیه مراسم افتتاح […]

کد خبر : 20524 | 10:22 ق.ظ | ۱۶ اسفند , ۱۳۹۴

ابراهیم طاهرنژاد

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان با بیان اینکه۸ هزار اصله نهال به نیت هشت هزار شهید استان در این هفته غرس می‌شود، گفت: مقارن شدن برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در۲۲ اسفند با روزهای برگزاری کنگره، دارای معنا و مفهوم خاص است. 

ابراهیم طاهرنژاد، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در حاشیه مراسم افتتاح جشنواره«کلک شیدایی» که در مجموعه فرهنگی و هنری خانم النبیاء(ص) رشت برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص برگزاری هر چه بهتر و باشکوهتر کنگره هشت هزار شهید استان، اظهار کرد: شهدا آبرو و اقتدار نظام هستند و ما هر کاری که انجام می دهیم برای خودمان است.

وی با بیان اینکه نام شهدا زیباترین و بهترین مقصد و آرزو برای ما است و نباید فراموش کنیم که امنیت امروز را مرهون ایثار آنان هستیم، گفت: آنان خودشان به بهترین نحو هدایت این کار را انجام می‌دهند و ما فقط وسیله هستیم.

طاهرنژاد، با تاکید بر اینکه استان گیلان در عرصه پاسداری از ایثار و شهادت از استان‌های پرافتخار در کشور است، افزود: امسال برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا که مقارن با ۲۲ اسفند است با روزهای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان مقارن شده است که خود دارای یک معنا و مفهوم خاص می باشد.

وی تصریح کرد: کلیه برنامه‌های فرهنگی اعم از برگزاری همایش‌ها و یادواره‌ها، شب شعر، شب خاطره، شبی با قرآن، حضور در نماز جمعه‌ها، تبلیغات محیطی و… همگی با رنگ و بوی شهادت و ایثار در حال برنامه ریزی و برگزاری است.

طاهرنژاد، از پیاده روی بزرگ خانوادگی در روز ۲۲ اسفند خبر داد و افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی که از امروز۱۵ اسفند آغاز شده است، هشت هزار اصله نهال به نیت هشت هزار شهید استان در طول این هفته غرس خواهد شد.

وی در ادامه کاشتن نهال به نیت و نام یکی از شهدای استان را تکمیل کننده و نمادی از سرسبزی و اقدار شهدا دانست و اذعان کرد: این حرکت پیش مقدمه برنامه‌های کنگره در اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

طاهرنژاد، با بیان اینکه این کنگره برای اولین بار در استان گیلان برگزار می‌شود و دارای آبرو و ارزش زیادی برای استان است، گفت: از مدت‌ها قبل برنامه ریزی‌های اولیه در یک سازمان منسجم، منظم و قوی در استان گیلان شروع به کار کرده و طبق تقویم نیز در حال انجام پیگیری می باشد.

وی افزود: از همه مسئولین و روسای کمیته‌های مختلف که در برگزاری این کنگره دست اندر کار هستند تقاضا میکنم برای هر چه پرشکوهتر کردن این برنامه‌ها از تمامی ظرفیت‌های در دسترس خود، استفاده کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد