صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






«گیلان مطهر»؛ طرحی برای معرفی شهدای استان به گردشگران نوروزی

رییس ستاد کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه طرح گیلان مطهر در زمره شاخص ترین طرح های نوروزی استان است گفت: «گیلان مطهر» طرحی برای معرفی قهرمانان استان به گردشگران نوروزی است. ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه گیلان،با اشاره به اجرای طرح «گیلان مطهر» در راستای برگزاری نخستین […]

کد خبر : 20541 | 1:17 ب.ظ | ۱۷ اسفند , ۱۳۹۴

۵۶۸۲۵

رییس ستاد کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان با بیان اینکه طرح گیلان مطهر در زمره شاخص ترین طرح های نوروزی استان است گفت: «گیلان مطهر» طرحی برای معرفی قهرمانان استان به گردشگران نوروزی است.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه گیلان،با اشاره به اجرای طرح «گیلان مطهر» در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸هزار شهید گیلان،اظهار کرد:کمیته انتظامات و استقبال و تشریفات یکی از کمیته های بسیار فعال و با انگیزه کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان به ریاست سردار میرحیدری، فرماندهی انتظامی استان گیلان است که حفظ نظم، امینت، راهنمایی و تشریفات کنگره را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه یکی از طرح های بدیع و خلاقانه فرماندهی انتظامی استان گیلان در این راستا در ایام عید و برای مسافران نوروزی استان گیلان طراحی شده است، تصریح کرد:با توجه به اینکه ما سالانه قریب به شش میلیون گردشگر از ایران و سایر نقاط جهان به گیلان داریم با این طرح ابتکاری قرار است اطلاعاتی درباره ۸هزار شهید استان گیلان به مسافران داده شود.

رییس ستاد کنگره ۸هزار شهید گیلان افزود:از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۶ فروردین زحمت کشان،دلاوران و ماموران نیروی انتظامی در کنار سایر سازمان ها با طرح گیلان مطهر به استقبال مسافران نوروزی می روند.

جوادی با بیان اینکه طرح گیلان مطهر را باید در زمره شاخص ترین طرح های نوروزی استان قلمداد نمود،افزود:بسته های فرهنگی، متشکل از تصاویری از شهدای استان، وصیت نامه ها، معرفی شهدای شاخص استان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی ۸هزار شهید استان، اطلاع رسانی دقیقی در زمینه معرفی قهرمانان استان به گردشگران انجام دهیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد