صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۲ فروردین استان گیلان +تصاویر

. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رای قاطع مردم در ۱۲ فروردین پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را در عرصه روابط بین‌الملل مستحکم کرد و بر وجاهت این نظام مهر تایید زد، گفت: شاکله نظام ما شاکله مردمی است و همه مسئولان مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند. حجت‌الاسلام […]

کد خبر : 20568 | 2:18 ب.ظ | ۱۹ اسفند , ۱۳۹۴

IMG_7507

.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رای قاطع مردم در ۱۲ فروردین پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را در عرصه روابط بین‌الملل مستحکم کرد و بر وجاهت این نظام مهر تایید زد، گفت: شاکله نظام ما شاکله مردمی است و همه مسئولان مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، ۱۹ اسفند در نشست هماهنگی یوم‌الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران که در سالن جلسات این شورا در رشت برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی است که لحظه لحظه زندگی ایشان می‌تواند برای همه انسان‌ها درس و الگو باشد.
وی دخت رسول‌الله(ص) را اسوه مردان و زنان عالم دانست و افزود: دفاع ایشان از نبوت، همراهی ایشان با ولایت و پاسداری ایشان از دیانت درسی است که به همه ما می‌آموزد که در دفاع از حریم نبوت، ولایت و دیانت به آن بانوی نمونه عالم اسلام تاسی کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) تمام‌قد در مقابل حضرت زهرا(س) می‌ایستاد و برای ورود به خانه‌شان اذن می‌گرفت، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در حدیث شریف کساء به عنوان محور معرفی می‌شود و اهل بیت(ع) منسوب به فاطمه زهرا هستند، گویا ملائکه آسمان‌ها با نور فاطمه(س) انس و الفت ویژه دارند لذا در ایام فاطمیه فرصت مغتنم و گرانبهایی است که از معارف فاطمی بهره ببریم و روح و جان خودمان را با عشق آن حضرت و معرفت ولایی ایشان جلاء دهیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از تشکیل ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین در مرکز و استان‌ها خبر داد و عنوان کرد: اولین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با فاصله‌ای کوتاه در ۱۲ فروردین ۵۸ شکل گرفت و بیش از ۹۸ درصد مردم  ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای «آری» دادند.
.
IMG_7488
.
وی با بیان اینکه رای قاطع مردم در ۱۲ فروردین پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را در عرصه روابط بین‌الملل مستحکم کرد و بر وجاهت این نظام مهر تایید زد، گفت: شاکله نظام ما شاکله مردمی است و همه مسئولان مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به حضور حداکثری مردم ولایی و انقلابی ایران در انتخابات ۷ اسفندماه ۹۴، اضافه کرد: مردم با حضور خودشان در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند. اکنون که ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، حضور مردم در پای صندوق‌های رای با همان شور و شعور و نشاط دشمنان را بیش از پیش مایوس می‌کند.
این مقام مسئول یوم‌الله ۱۲ فروردین را عید ملت بزرگ ایران دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در پیامی که بعد از حضور حداکثری ملت در رفراندوم و رای قاطع به نظام جمهوری اسلامی صادر کرد، ضمن تشکر از عموم مردم ایران برای شرکت در این رفراندوم بزرگ، آن را اثبات همراهی ملت با اسلام و پایان‌بخش بهانه‌‌گیری‌ها دانست و فرمود «هر سال، روز ۱۲ فروردین، روز عید ملت باشد که به قدرت ملی رسیدند و سرنوشت خودشان را به دست گرفتند».
.
IMG_7467
 .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تقارن ۱۲ فروردین و ایام ولادت حضرت زهرا(س)، بیان کرد: این تقارن فرصتی خوب و طلایی برای ایجاد پیوند میان این دو عید خجسته است لذا پیشنهاد داریم گستردگی برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته بیشتر باشد.
وی از تشکیل ستاد «هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر» خبر داد و گفت: روزهای این هفته که از چهارشنبه، ۱۱ فروردین ۹۴ آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه، ۱۷ فروردین ادامه دارد، نامگذاری شده‌اند. برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ستاد توسط اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان طراحی و اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری اجتماع باشکوه ولادت حضرت زهرا(س) در سراسر استان خبر داد و یادآور شد: این اجتماع همه ساله از سوی سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.
به گزارش ایکنا، این مقام مسئول بر استفاده از ظرفیت بقاع و اماکن گردشگرپذیر در راستای تبیین یوم‌الله ۱۲ فروردین تاکید کرد و متذکر شد: دو برنامه ویژه توسط اوقاف و امور خیریه استان در جوار مزار میرزا کوچک و شهرداری رشت در میدان شهدای ذهاب در شب ۱۲ فروردین برگزار خواهد شد.
 .

IMG_7441

IMG_7437

IMG_7417

IMG_7433

IMG_7470

IMG_7511

IMG_7446

IMG_7461

IMG_7457

IMG_7454

IMG_7443






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد