صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادگار امام، دیده‌بان صادق، آگاه و چشم بیدار انقلاب اسلامی بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای ، سالگرد رحلت یادگار امام (ره) حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره)  را به پیشگاه مقام معظم رهبری « مدظله العالی» ، ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی و تمامی دلدادگان به ویژه بیت محترم ایشان تسلیت و تعزیت گفته و یاد و خاطره آن […]

کد خبر : 20603 | 10:17 ق.ظ | ۲۰ اسفند , ۱۳۹۴

http://www.ccoip.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=21391750-7098-4ff4-a203-eb24e935b724

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای ، سالگرد رحلت یادگار امام (ره) حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره)  را به پیشگاه مقام معظم رهبری « مدظله العالی» ، ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی و تمامی دلدادگان به ویژه بیت محترم ایشان تسلیت و تعزیت گفته و یاد و خاطره آن عزیز زنده یاد  را گرامی داشته و از تمامی دوستداران و ارداتمندان ایشان  دعوت می کند تا در مراسم بزرگداشت  آن دیده بان صادق و آگاه و چشم بیدار انقلاب ، حضور پرشور و معنوی یافته و با ردیگر با آرمان های امام راحل تجدید بیعت نمایند.

در این اطلاعیه آمده است:
مراسم بزرگداشت بیست و یکمین سالگرد رحلت فرزند گرامی و یادگار گرامی حضرت امام خمینی ره، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی که امسال مصادف است با شب شهادت جده بزرگوارشان، حضرت فاطمه زهرا(س) در روز شنبه  بیست و یکم اسفند ماه نود و چهار، بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در حرم مطهر امام راحل و با حضور عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت برگزار می‌شود.

حاج سید احمد خمینی (ره) به معنای واقعی کلمه ، خود را وقف خدمت به امام راحل عظیم‌الشأن نمود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزید.

یکی از بزرگ ترین ویژگی‌های حاج سید احمد خمینی(ره) این بود که وی هیچ‌گاه میل و سلیقه شخصی خود را بر نظر امام خمینی(ره)  که ایشان را  رهبر و مقتدای خود می دانستند ، مقدم ندانست .
وی یکی از مدافهان راستین انقلاب اسلامی و خط امام (ره) بود که حتی با فشارهای سیاسی و اتهامات بی‌اساس از این راه حقیقت تا آخرین لحظات دست بر نداشت. ایشان در اوج زهد و پرهیزگاری ، یاوری همیشگی و حامی مطمئن برای امام  بودند.

ایشان یکی از مدافعان اصلی حریم ولایت بود ؛که به عنوان اصل مترقی و اساسی اسلام و قانون اساسی در متابعات و پیروی از دستورات ولی فقیه به عنوان رکن رکین نظام اسلامی همیشه اصرار ویژه داشته و همگان را به این امر دعوت می‌کردند.

این نوع نگاه ایشان پس از رحلت پدر به وضوح نمایان گشت که به صور مختلف از ولایت و زعامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) حمایت همه جانبه نمودند.

و در این مسیر با اتخاذ مواضع به موقع، صحیح و قاطع خود ، بارها مورد اهانت مخالفان نظام اسلامی قرار گرفته اما ذره‌ای از موضع راستین خود عقب‌نشینی نکرده است.

در پایان این اطلاعیه؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجدداً یاد و خاطره‌ی آن عزیز از دست رفته، یادگار امام راحل و ستارۀ متجلی شده از تشعشع انوار آفتاب انقلاب اسلامی –  حضرت امام خمینی ( ره ) –  را گرامی داشته و از همۀ وفاداران به امام و انقلاب اسلامی و از همۀ علاقه مندان و ارادتمندان ایشان می خواهد تا با حضور پر شور و گستردۀ خود در مراسم های بزرگداشت و تکریمی که برای ایشان برگزار می شوند ، با راه و اندیشه های زلال و تابناک ایشان و امام و شهدا تجدید میثاق کنند  .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد